خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

روسیه ترجیح می‌داد هیلاری کلینتون رئیس‌جمهوری آمریکا باشد

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۰۹

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که وی رقابت با روسیه در بحث انرژی را افزایش داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته -چهارشنبه- گفت که روسیه «ترجیح می‌داد» رئیس‌ کاخ سفید «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا باشد. 

وی در گفت‌وگو با شبکه خبری فاکس گفت: «درباره روسیه این را بگویم که اگر آن‌ها چیزی علیه من داشتند، مدت‌ها پیش مشخص می‌شد، حتی شاید پیش از آن‌که نامزد شوم. دلیلش هم این است که آن‌ها بدون من راحت‌تر بودند.»

ترامپ گفت: «امیدوارم با روسیه خوب کنار بیاییم، اما اگر هیلاری کلینتون رئیس‌جمهور می‌شد، بیشتر به نفع آن‌ها بود.»

رئیس‌جمهوری آمریکا افزود که منطقی است که روسیه از کلینتون حمایت کند، چراکه او با تاخیر در حفاری‌های نفت و گاز آمریکا جایگاه روسیه در بازار نفت را تثبیت می‌کرد. 

ترامپ در ادامه گفت: «در زمینه انرژی و گاز و نفت، ببینید که چه کرده‌ایم. واقعا بی‌نظیر است. این به معنای رقابت با روسیه است. هیلاری نمی‌گذاشت حفاری صورت بگیرد و در این صورت نفت و گاز هم در کار نبود و خبری هم از رقابت نمی‌بود.»

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: «با اطمینان می‌گویم که روسیه ترجیح می‌داد هیلاری کلینتون رئیس‌جمهوری آمریکا باشد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز