خبرگزاری کار ایران

سازمان هواپیمایی اعلام کرد؛

انجام ۸۲۰۰ پرواز از آغاز تعطیلات نوروزی/۲۳۵۰ پرواز به مقاصد خارجی

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۸۲۳

سازمان هواپیمایی کشوری از انجام بیش از ۸۱۷۸ پرواز نوروزی تا ششم فروردین ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا جعفرزاده با تشریح آخرین آمار مربوط به پروازهای نوروزی گفت: از ۸۱۷۸ پرواز انجام شده از ۲۵ اسفند تاکنون، ۵۸۱۵ پرواز داخلی و ۲۳۵۰ پرواز خارجی بوده است.

وی افزود: فرودگاه امام (ره) پر ترافیک‌ترین فرودگاه در پروازهای بین‌المللی و فرودگاه مهرآباد پر ترافیک‌ترین فرودگاه در پروازهای داخلی کشور به شمار می‌روند.

این مقام مسئول تعداد پروازهای عبوری در این ایام تا ششم فروردین ماه را ۱۲ هزار و ۲۱۰ ذکر کرد و به مسافران توصیه کرد برای خرید بلیت از طریق منابع معتبر اعم از دفاتر و سایت‌های دارای مجوز که لیست آنها بر روی پرتال سازمان هواپیمایی کشوری قابل دسترسی است اقدام کنند.

جعفرزاده با بیان اینکه امکان اعتبارسنجی بلیت هواپیما از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی فراهم است، بر لزوم مدیریت بیشتر شرکت‌های هواپیمایی بر توزیع بلیت هواپیما تاکید کرد و از شرکت‌های هواپیمایی خواست هر گونه تخلف و سودجویی را به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کنند.

سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست هرگونه تخلف را به سازمان گزارش کنند تا برخورد لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز