خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور:

احتمال شکسته شدن سدها صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۴۴۰

معاون وزیر کشور احتمال شکسته شدن سدها در دو استان مرکزی و کرمانشاه را تکذیب کرد.

اسماعیل نجار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر احتمال شکسته شدن سدها در استان مرکزی و کرمانشاه منتشر شده است، آیا صحت دارد، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و این شایعات تکذیب می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به وضعیت آب و هوا و هشدارهای سازمان هواشناسی مرخصی تمامی مسئولان دولتی لغو شده است و همه به محل خدمت خود برگشته‌اند و تمهیدات لازم با توجه به امکانات در مناطق مختلف کشور اندیشیده شده است.

معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به آمار کشته‌شدگان بر اثر وقوع سیل در مناطق مختلف کشور خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۷ نفر بر اثر وقوع سیل در شیراز، یک نفر در منطقه سرپل ذهاب، دو نفر در گلستان و سه نفر نیز در استان مازندران جان خود را از دست داده‌اند البته یک نفر از سه فرد فوت شده در استان مازندران به دلیل ریزش کوه فوت شده است.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت امداد رسانی در استان گلستان گفت: در حال حاضر تلاش می‌شود آب شهرستان آق قلا تخلیه و همچنین از ورود آب به شهر گمیشان جلوگیری شود. همچنین همه دستگاه‌ها پای کار آمده و تلاش می کنند سریع‌تر مسیری ایجاد تا آب این منطقه به دریای خزر تخلیه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز