خبرگزاری کار ایران

جهانگیری:

استانداران وفرمانداران تمام وقت در محل کار خود باشند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۴۰۲

معاون اول رییس جمهوری در بخشنامه ای با تاکید بر لزوم حفظ آمادگی کامل همه دستگاه‌ها برای مدیریت حوادث طبیعی، از استانداران و فرمانداران سراسر کشور خواست به طور تمام وقت در محل کار خود حضور داشته باشند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، «اسحاق جهانگیری» ظهر امروز (دوشنبه) با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر بر انجام خدمات رسانی به مسافران نوروزی و نیز لزوم حفظ آمادگی کامل تمامی دستگاه ها و وزارتخانه ها برای مدیریت حوادث طبیعی، با توجه به پیش بینی افزایش بارندگی در روزهای آینده از همه استانداران و فرمانداران سراسر کشور خواست به طور تمام وقت در محل کار خود حضور داشته باشند.

در بخش دیگری از این بخشنامه که خطاب به وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات و شرکت های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی و استانداری ها منتشر شده، آمده است: مدیران کل در صورت نیاز به استفاده از مرخصی کوتاه مدت، ضروری است با هماهنگی استاندار و در شهرستان ها با هماهنگی فرماندار اقدام کرده و در غیاب خود فرد مشخصی را برای انجام وظایف مربوط معرفی کنند.

رئیس جمهوری صبح امروز همه استانداران، فرمانداران و مسئولان را موظف کرد با حضور مستمر در محل خدمت خود تا پایان تعطیلات نوروزی، در آماده باش کامل باشند و ضمن ایجاد ارتباط و هماهنگی با سایر دستگاه های مرتبط، تدارکات لازم را برای مدیریت مشکلات ناشی از وقوع احتمالی سیل پیش بینی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز