خبرگزاری کار ایران

برای پیگیری دستور وزیر رفاه جهت کمک به سیل زدگان؛

معاون امور تعاون به گلستان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۹۷۷

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سفر معاون امور تعاون این وزارتخانه برای پیگیری دستور شریعتمداری خبر داد.

به گزارش ایلنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور حمایت همه جانبه از هموطنان سیل اخیر دستور بسیج همه امکانات سازمانها و دستگاههای تابعه وزارتخانه را صادر کرده اند اظهار داشت : حمایت همه جانبه از آسیب دیدگان سیل اخیر اولویت همه سازمان ها ، صندوق ها و دستگاه های تابعه این وزراتخانه می باشد.

کردونی  تصریح کرد :  در همین راستا محمد کبیری معاون امور تعاون وزارتخانه برای پیگیری دستور وزیر و اطمینان از وجود هماهنگی های لازم  و به منظور نظارت مستقیم بر  کمک رسانی ادارت کل تابعه وزراتخانه به هموطنان آسیب دیده در سیل اخیر به استان گلستان سفر خواهند کرد .

وی  با اشاره به اقدامات  سازمانها و دستگاههای زیر مجموعه وزارتخانه از ابتدای  وقوع سیل اخیر گفت : کلیه سازمانهای تابعه وزارتخانه و بانکها از جمله سازمان بهزیستی ، صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر ، صندوق بازنشستگی کشوری و صنایع شیر ایران همه امکانات منطقه ای خود را برای کمک به آسیب دیدگان بسیج کرده اند.

وی اظهار داشت : با حضور معاون امور تعاون وزارتخانه در استان گلستان ، تجمیع و هدفمند شدن حمایت های ضروری از آسیب دیدگان سیل اخیر در چارچوب امکانات و اختیارات وزارتخانه تسریع خواهد شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز