خبرگزاری کار ایران

بخشدار بخش چهاردانگه ساری:

تردد در 94روستای چهاردانگه جریان دارد/ 2 روستای باقیمانده به زودی بازگشایی می شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۹۵۸

بخشدار بخش چهاردانگه ساری با اعلام اینکه تردد در 94روستای چهاردانگه جریان دارد گفت: 2 روستای باقیمانده به زودی بازگشایی می شود.

مرتضی جعفری در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه تمامی محورهای اصلی ساری- کیاسر باز است و تردد در آن جریان دارد اظهار کرد: همچنین تمام  راه های روستایی این بخش بجز سه روستا باز است و این تعداد روستا به زودی بازگشایی می شود.

وی افزود: با توجه به رانش زمین در فاصله های مختلف پرهیز از سفرهای غیرضروری تاکید می شود .

بخشدار چهاردانگه ساری به سیل اخیر استان و خسارات ناشی این حادثه طبیعی اشاره کرد و گفت: در این حادثه دامداران این بخش با آسیب جدی مواجه شدند.

وی با اعلام این خبر افزود: هم اکنون دامداران این بخش در تامین علوفه با مشکل مواجه هستند.

جعفری تصریح کرد: با وجود بازگشایی محورهای اصلی همچنان شاهد رانش زمین در نقاط مختلف هستیم و با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی دیگر در روزهای دوشنبه و سه شنبه برای خطرات احتمالی آماده باش هستیم.

چهاردانگه با توجه به تنوع آب هوایی ( دارای آب هوای معتدل خزری در قسمت شمالی بخش، آب هوای کوهستانی در قسمت میان بند بخش و نیمه بیابانی در قسمت جنوبی بخش )، با 97 روستا ،107 آبادی ،جنگل های انبوه، چشمه های آب معدنی ، آبندان ها ، آبشار ها ، اماکن تاریخی و زیارتی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز