خبرگزاری کار ایران

طی دو روز گذشته صورت گرفت؛

بیش از ۸۱ هزار زائر از طریق پایانه‌ها وارد مشهد شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۷۳۳

معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری مشهد گفت: براساس اطلاعات و آمارهای جمع آوری شده از ۲۹ اسفند ۴۴ هزار و ۵۱۹ زائر و مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری وارد مشهد شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، خلیل الله کاظمی گفت: بر اساس اطلاعات و آمارهای جمع‌آوری شده از ۲۹ اسفند۴۴ هزار و ۵۱۹ زائر و مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری وارد مشهد شده‌اند که از این تعداد ۳۶ هزار و ۹۵ نفر توسط اتوبوس، ۷۰۷۲ نفر با مینی بوس و ۱۳۵۲ نفر نیز بوسیله خودرو سواری به شهر مشهد وارد شده اند.

وی افزود: همچنین اول فروردین ۹۸ نیز ۳۷ هزارو ۲۰۰ زائر مسافر از طریق پایانه ها وارد مشهد شده اند که از این تعداد ۳۰ هزار و ۳۲ نفر توسط اتوبوس،۵۹۲۰ نفر با مینی بوس و ۱۲۴۸ نفر نیز به وسیله خودرو سواری به مشهد آمده‌اند. در دو روز گذشته ۸۰ هزار و ۲۱۰ نفر از طریق پایانه های مسافربری از مشهد خارج شده اند.

وی تصریح کرد : از این تعداد ۳۸ هزار و ۵۸۲ نفر و ۴۱ هزار در ۲۹ اسفندماه و ۶۳۸ نفر نیز اول فروردین ماه ۹۸ از طریق پایانه های مسافربری از مشهد خارج شده‌اند.

کاظمی گفت : همچنین روزگذشته اول فروردین ماه ۱۳۷ هزارو ۹۰۱ دستگاه خودرو شخصی وارد مشهد شده اند که ۵۲.۸ درصد پلاک مشهد و ۴۷.۲ درصد پلاک غیر مشهد بوده اند.

وی تاکید کرد : اول فروردین ماه ۹۸ همچنین ۱۷۱ هزار و ۴۲۵ خودرو از مشهد خارج شده اند که از این تعداد ۵۶.۱ درصد پلاک مشهد و ۴۳.۹ درصد نیز پلاک غیر مشهد بوده اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز