خبرگزاری کار ایران

تشریح فعالیت های سازمان آتش نشانی اهواز در شب چهارشنبه سوری

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۳۵۰

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، فعالیت های سازمان آتش نشانی در شب چهارشنبه سوری را تشریح نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، آتشپاد تراب پور در خصوص تشریح آمادگی و فعالیت سازمان در خصوص  در حوادث چهارشنبه سوری سال 1397 اظهار داشت: تعداد عملیاتی که منجر به اطفای حریق گردید 32 مورد ماموریت بوده که خوشبختانه خسارات جانی و مالی در پی نداشت و طبق گزارش اورژانس های مستقر در ایستگاه های عملیاتی یک نفر مصدوم  دچار سوختگی سطحی شده که به بیمارستان منتقل شده است.

وی افزود: جهت پوشش حوادث احتمالی و واکنش سریع، علاوه بر آماده باش تمامی ایستگاه های آتش نشانی، تعداد 5 دستگاه موتورسیکلت مجهز به امکانات اطفایی و تعداد 6 دستگاه خودرو اطفای حریق در مکان های پر تردد از جمله هسته مرکزی شهر، کیانپارس، کوی ملت و زیتون کارمندی، کمپلو، گلستان و..... مستقر گردیدند.

آتشپاد تراب پور تصریح کرد: یک دستگاه خودرو عملیاتی آتش نشانی توسط افراد محلی مورد هجوم و اصابت سنگ قرار گرفت و به خودرو مذکور خسارت سنگین وارد شد، بطوری که شیشه ها و بدنه خودرو آسیب  جدی دیده است.

رئیس سازمان آتش نشانی از کاهش حوادث چهارشنبه  سوری امسال  نسبت به سال 1396 خبر داد و گفت: آمار  حوادث امسال خوشبختانه کاهش چشمگیری داشته و این ناشی از ارتقای فرهنگ ایمنی شهروندان و پرهیز از اقدامات خطر ساز بوده است.

آتشپاد تراب پور در پایان، سالی مفرح همراه با سلامتی برای همشهریان اهوازی از خداوند منان مسئلت نمود و از اکیپ عملیات و معاون و مدیران مناطق و همچنین از کلیه پرسنل عملیاتی که در این شب از آمادگی لازم برخورد دار بودند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز