خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری تاکید کرد:

برخورد شدید با رانندگان متخلف در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۳۱۱

فرمانده ناجا گفت: با رانندگان متخلف و حادثه ساز در ایام نوروز با جدیت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در حاشیه رزمایش طرح نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: نیروی انتظامی از ۲۵ اسفندماه تا ۱۷ فروردین سال ۹۸ قرارگاه نوروزی برپا کرده است و در اقصی نقاط کشور به ویژه در جاده ها و شهرهای مسافرپذیر با حدود ۲۰۰ هزار نفر از نیروهای خود در حال خدمت رسانی به مردم است.

 وی ادامه داد: ۳۵ هزار نفر نیروی پلیس راهور و راه در مسیر ها و شهر ها مشغول خدمت رسانی به مردم هستند. در تهران نیز در تمام محلات نیروی انتظامی حضور دارند و با تقسیم بندی که صورت گرفته است امروز تا پایان تعطیلات نیروهای پلیس برای برقراری نظم و امنیت در سطح شهر تهران فعالیت می‌کنند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه مردم به توصیه های پلیس در خصوص مراسم چهارشنبه آخر سال توجه کردند گفت: خوشبختانه همکاری خوبی از سوی مردم در خصوص برگزاری مراسم شب آخرین چهارشنبه سال صورت گرفت و ما سال کم حادثه ای را پشت سر گذاشتیم و حدود ۵۰ درصد حوادث و سوانح نسبت به سال گذشته کمتر اتفاق افتاد همچنین در برخی از شهرها این میزان به ۸۰ درصد رسیده بود ما امیدواریم سال های آینده بهتر از امسال نیز باشد.

 فرمانده ناجا با بیان اینکه به رانندگان توصیه می کنیم که با سرعت مطمئن رانندگی کنند، تصریح کرد: سبقت غیرمجاز، سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی از عوامل تصادف است که به رانندگان توصیه می‌کنیم در طول مسیر مراقبت های لازم را به عمل آورده و هر دو ساعت رانندگی ده دقیقه استراحت کنند و با آرامش رانندگی کنند.

وی ادامه داد: با رانندگان متخلف و حادثه ساز نیز با جدیت در این ایام برخورد می‌شود.

 وی همچنین درخصوص اولویت ناجا در سال ۹۸ گفت:  مهمترین اولویت ما آرامش امنیت و آسایش مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز