خبرگزاری کار ایران

محمد ستاری: واقعا سال خوبی بود/ برای عیدی گرفتن حسین ماهینی خوب است

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۲۳۰

بازیکن پارس جم جنوبی گفت: شک نکنید اگر همین تیم از نظر مالی مشکلی نداشت هم جایگاهمان جایگاه بهتری بود الان در جدول هفتم هستیم . هر مقدار پول بدهی همان مقدار آش می خوری .

محمد ستاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص عملکرد خود در سال 1397 گفت:  امسال سال خوبی بود از نظر پیشرفت و دیده شدن. برای من سال خیلی خوبی بود هرچند آخر سال مصدوم شدم و خوشایند نبود اما در کل سال خوبی نبود.

وی افزود: اول فصل پیشنهاد داشتم ولی با آقای مهدی صحبت کردم و به پارس آمدم. در نیم فصل خیلی جاها می شد رفت که با آقای تارتار صحبت کردم که ترجیح دادم تا پایان فصل باقی بمانم و بعد تصمیم گیری کنم که فکر می کنم قسمت نبود برویم.

ستاری درباره همکاری با تارتار ادامه داد: خیلی تجربه خوبی بود. خیلی چیزها از او یاد گرفتم هم در بحث اخلاقی و هم در بحث فنی. واقعا تجربه جدیدی بود. با هفت، هشت مربیان خوب کشور مانند آقای قلعه نویی، کاظمی، استیلی و دایی کار کرده ام ولی با حاج مهدی خیلی  سال خوبی داشتیم و رضایت داشتیم. دلیل رضایت امسال من همین مسئله است. کادر فنی خیلی آرامش داشتند حالا بماند که از نظر مالی مشکلاتی بود از نظر فنی منظورم است وکار کردن با ایشان خیلی خوب بود.

بازیکن پارس جم جنوبی درباره مشکلات مالی باشگاهش گفت: شک نکنید اگر همین تیم از نظر مالی مشکلی نداشت هم جایگاهمان جایگاه بهتری بود الان در جدول هفتم هستیم . هر مقدار پول بدهی همان مقدار آش می خوری . قطعا اگر پرداخت های ما با کمی تاخیر! هم پرداخت می شد باز خوب بود. از نظر بودجه از پایین  تیم دوم و سوم جدول هستیم اما در جدول امتیازات تیم هفتم هستیم. اگر از نظر مالی دغدغه نداشتیم قطعا جایگاه بهتری می شد کسب کرد.

او درباره قرارداد همکاری مهدی تارتار با پسرش گفت: حسین تارتار بازیکن خیلی خوبی است جزو سهمیه زیر 23 سال تیم ما و از نظر فنی فکر می کنم خیلی خوب است.

ستاری درباره عملکرد سرمربی پارس جم ادامه داد: یکی از دلایلی که از نظر فنی تواسته ایم به این جایگاه (هفتم جدول ) برسیم و تیم ما خیلی خوب باشد دلیلش این است که آقا مهدی یک تیم یکدست را جور کرده . شما ببینید در تیم هایی که مشکلات مالی دارد بازیکنانش با یکدیگر رابطه خوبی ندارد و تیمشان به حاشیه می رود. اما از نظر این مسائل تیم ما مشکلی ندارد و چون که تیم یکدست است و رفاقت در آن برقرار است. این یکی از ویژگی های آقا مهدی است که توانسته همچین تیم یکدستی را جمع کند.

این بازیکن درباره آینده فوتبالی اش گفت: قرارداد من یکساله است و درپایان فصل قراردادم با تیم تمام می شود. امیدوارم بتوانم در تیم های بزرگ بازی کنم. قبلا هم گفتم در نیم فصل می شد به باشگاه های خوب بروم اما با صحبت هایی که با آقا مهدی کردم ترجیح دادم تا پایان فصل در پارس بمانم و در آخر فصل تصمیم بهتری بگیرم.

وی درباره برنامه نود ادامه داد: به نظر من برنامه نود برنامه ای است که کاملا با فوتبال اُخت پیدا کرده است. شما ببینید حتی غیر فوتبالی ها دوشنبه شب  قشنگ منتظر نود هستند و اگر برنامه نود پخش نشود چیزی از خانه ها کم می شود. نمی دانم چرا همچین تصمیم گیری شده و نمی دانم قطعیت و سند اینکه برنامه پخش نشود چقدر است امیدوارم در حد شایعه هایی باشد که در فوتبال خیلی پخش می شود. از نظر من فوتبالی این مورد می تواند فاجعه خیلی بزرگی باشد و حتما تحت تاثیر قرار می گیرند. مردم عادی هم همینطور هستند و آرای مردمی که نود را بهترین برنامه انتخاب کرد. این نشان می دهد پربییندگی و مجری خوب بودن آقای فردوسی فقط از نظر فوتبالی نیست.مردم از بین برنامه پربیننده دیگر این برنامه را انتخاب کردند و این یعنی برنامه جذاب و زیبایی است. امیدواریم بعد عید بتوانیم این برنامه را ببینیم.

او درباره آرزوهایش در سال 1398 گفت: غیرفوتبالی انشاا..همه صحیح و سالم کنار خانواده های خودشان باشند. از نظر فوتبالی هم قطعا یک فصل و سال فوتبالی خوب و رسیدن به تیم ملی که قطعا آرزوی همه فوتبالیست ها است.

وی درباره عیدی دادن های خود و مقایسته اش با عیدی های پرداختی حسین ماهینی گفت: ما همین الان هم از این و آن قرض می گیریم! دیگر عیدی دادن که جای خود دارد. عیدی میلیونی اگر بدهند با کمال میل پذیرا هستیم. باید به حسین ماهینی زنگ بزنم ببینیم عید کجا هست؟ اگر خانه باشد حتما بروم به خانه شان. چون اصلا الان وضع ما خوب نیست! لازم شد با او تماس بگیرم ببینم تهران است یا بوشهر!(با خنده)   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز