خبرگزاری کار ایران

پارس جم با این هزینه کم شگفتی ساز بوده

محمد ستاری: هر کسی جای تارتار باشد بازیکنان خوبش را نمی‌فروشد

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۰۷۱

مدافع پارس جم جنوبی، جوانی و نزدیکی سن بازیکنان این تیم را دلیل موفقیت شاگردان تارتار می داند.

محمد ستاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره نتایج پارس جم  گفت: تیم ما شگفتی ساز است چون از نظر هزینه جز  دو یا سه تیم پایین جدول، اما در جدول نتیجه ها ششم هستیم. وقتی این تیم را انتخاب کردم دیدم تفکرشان متفاوت است و برروی بازی من تاثیر مثبت دارد. خدا را شکر همین اتفاق هم افتاد و فصل خوبی داشته ام.

او درباره دلایل موفقیت تیم ادامه داد: اکثر بچه ها جوان و میانگین سنی نزدیکی دارند به جز آقای محمد نوری و رحمان احمدی که از نظر تجربه به تیم و جوانترها کمک می کنند. خود من هم از این دو بزرگتر یاد گرفتم و از تجربه شان استفاده کردم.

وی افزود: از تیم های دیگر پیشنهادات خوبی گرفته ام، مدیربرنامه ام با آنها صحبت می کند تا شرایط خوب نباشد و باشگاه هم موافق نباشد جایی نمی روم. هرکس دیگری هم جای آقا تارتار باشد دلیلی ندارد بازیکنان خوبش را از دست بدهد. تا همین حالا هم بنگر و میربزرگی از تیم خارج شده اند و لیست تیم، جای خالی دارد.

بازیکن پارس جم جنوبی درباره خروج احتمالی بعضی بازیکنان مانند شادکام گفت: آقای تارتار رابطه خوبی با شادکام دارد و او بازیهای موفقی در پارس جم داشته، اما شادکام کمی دیر به تمرینات ملحق شد تا با شرایط تیم آداپته شود و عادت کند کمی زمان برد.

ستاری درباره افزایش میل تهاجمی پارس با ابراهیم صالحی گفت: در اینکه ابراهیم مهاجم خوبی است بحثی نیست اما او سه سال در تیم و جو جِم بازی کرده است. خوب می داند که کادر فنی از او چه می خواهد و از تجربه اش چطور استفاده می کند. البته نباید فراموش کرد که بقیه مهاجم ها مثل عماد میرجوان خیلی خوب بازی کرده اند و تا قبل از مصدومیتش خیلی به تیم کمک کرد منتهی صالحی از تجربه اش بهره می گیرد و تیم با او ریتم هجومی بیشتری می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز