خبرگزاری کار ایران

از اروپا پیشنهاد دارم

لژیونر پرسپولیسی: نوروزی هم اتاقی بی‌نظیر بود/ به حقم نرسیدم

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۹۸۱

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: خیلی از مربیان و مدیران تیم ها وقتی در لیگ عمان آقای گل شدم دوست داشتند با من همکاری داشته باشند اما حس می کنم یکسری اجازه ندادند.

سعید حلافی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص عملکرد خود در سال 97 گفت: سال خوبی بود بازیهای خوبی داشتم حتی از باشگاه  های اروپایی پیشنهادات خوبی گرفتم ولی حیف که بازیهایم در لیگ عراق بازتاب آنچنانی در ایران ندارد. یک مقدار از این قضیه ناراحت هستم.

وی افزود: در این چند بازی در پست هافبک چپ و راست بازی می کنم. سیستم تیم ما طوری است که بیشتر در دفاع بازی می کنم با این وجود سه پاس گل داده ام، در جام حذفی هم به جمع چهار تیم رسیدیم. البته به خاطر پیشنهاداتی که دریافت کرده ام و به استناد بندی که داخل قراردادم هست فعلا از تیم جدا شده ام تا پیشنهادات فوتبالی ام از اروپا را بررسی کنم تا ببینیم شرایط چگونه شکل می گیرد.

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: یکی از پیشنهاداتم از لیگ یک سوئد و پیشنهاد دوم از لیگ سه یکی از کشورهاست و باید بگویم یکی از این تیم ها مطرح است. تا تست پزشکی ندهم و قراردادنبندم از نام تیم ها حرفی نمی زنم. امسال امیدوارم در اروپا به حق خودم برسم. من در کشورهای خارجی بیشتر توانسته ام فوتبالم را نشان بدهم اما در کشور خودم نتوانسته ام قابلیت های خودم را اثبات کنم و به حق خودم برسم. وقتی در ایران بازی می کردم همچین پیشنهاداتی نداشتم.

حلافی در خصوص بازی عدم بازی در لیگ ایران گفت: یکسری از جریان سربازی به بعد اجازه ندادند در ایران بازی کنم البته در صباباطری بازی کردم ولی... خیلی از مربیان و مدیران تیم ها وقتی در لیگ عمان آقای گل شدم دوست داشتند با من همکاری داشته باشند اما حس می کنم یکسری اجازه ندادند. البته من نمی دانم اینها چه کسانی هستند. در خیابان هم که می روم هواداران و کسانی که مرا می شناسند از من می پرسند چرا در ایران نمی توانم بازی کنم. برایشان جای سوال است. دلیلش هم نفهمیدم چون زمان بازی کردنم به خواسته های آنها توجه نکردم البته دوست ندارم این قضیه را باز کنم.

بازیکن سابق صنعت نفت درباره وضعیت تیم سابقش افزود: صنعت نفت تیم ریشه دار و خوبی است و آبادان پر از استعداد است. اما یکی از مشکلاتی که این تیم دارد مربی عوض کردن آن است. به خاطر ضعف مدیریتی که هست هر سال مربی عوض می کنند. این اجازه نمی دهد مربی به خوبی استعدادیابی کند و از جوانان بومی در تیمش استفاده کند. به نظر من صنعت نفت وضعیت خوبی ندارد.

حلافی با توصیه به جوانان گفت: به بازیکنان جوان بگویید خیلی نباید تیم عوض کنند. زیاد هم درگیر انجام مصاحبه نباشند. حتما مشاوران خوبی در کنار خودشان داشته باشند. در کشور ما تا بازیکن جوان توانایی اش را نشان می دهد چهار پنج نفر با او تماس می گیرند می گویند از اینجا و آنجا پیشنهاد دارید. به نظر من بازیکن جوان زیاد تیم عوض نکند بهتر است. اشتباهی که من در دوران جوانی انجام دادم و ضررش را هم دیدم. بعد از اینکه بازیکن جوان به سن پختگی رسید می تواند به عضویت تیم های بزرگ دربیاید.

وی درباره عیدی  های نورزوی افزود: به نظر من اگر حسین ماهینی عیدی کمی می دهیم! چون به دلار حقوق می گیرم بیشتر از ماهینی عیدی می دهیم. فکر کنم پنج، شش میلیون عیدی می دهم. سن ما هم طوری است که هر بچه کوچکی را می بینم عیدی می دهم. بچه بودیم عیدی می گرفتیم ولی حالا چون بزرگ شدیم باید عیدی بدهیم.

او درباره آرزوهای سال 1398 ادامه داد: آرزوی فوتبالی این است به جایگاهی که حقم است برسم. در این چند سالی که خارج بازی کرده ام کمی توانستم خودم را نشان بدهم دوست داشتم داخل ایران باشد که نشده . دلم می خواهد بعد از پایان دوران فوتبالم در کشورهای عربی مدرسه فوتبال درست کنم چرا که فوتبال نمی ماند و دورانش بازیگری تمام می شود. آروزی غیر فوتبالی این است که پدر و مادرم همیشه سلامت و خوشحال باشند.

وی در پایان با یاد کاپیتان فقید پرسپولیس گفت:   چند ماهی هم اتاقی هادی نوروزی بودم خیلی چیزها از او یادگرفتم و بسیار خوش اخلاق بودند. هر وقت عکس های هادی را می بینم خاطراتش به یادم می آید. حیف که هادی نورزوی در این پرسپولیس نیست. روحش شاد. این را هم بگویم همیشه پرسپولیسی هستم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز