خبرگزاری کار ایران

سومین سالگرد درگذشت کاپیتان ابدی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۵۷۷

سه سال است فوتبال ایران درشوک از دست دادن هادی نوروزی است.

به گزارش ایلنا، سه سال از آن صبح تلخ می‌گذرد و 24 ابدی سرخها 3 سال است در خاک آرمیده و پرسپولیس را برای همیشه 10 نفره کرده است. صبح روز 9 مهرماه 94 خبری در رسانه‌های خبری مخابره شد که بر تمام جامعه فوتبال شوک وارد کرد و مدتها این شوک همراه فوتبالی‌ها بود. خبر کوتاه بود و تلخ " هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس درگذشت" 

کاپیتان محجوب سرخها که در میان تمام ناملایماتها و نامهربانی‌هایی که در حقش شد یکبار زبان به اعتراض نگشود و سعی نکرد با مصاحبه کردن و جاروجنجال سر و صدا ایجاد کند. روشی که دیگران انجام می‌دادند و موفق هم بودند و نام خود را سر زبانها می‌انداختند.

نوروزی در تاریخ دربی‌ها نیر 3 گل زده و 2 پاس گل ثبت کرده که این برای یک بازیکن در لیگ ایران آمار شگفت انگیزی است و اگر هر کس دیگری جای نورورزی بود با تکیه بر این آمار خود را ستاره‌ی اول و آخر فوتبال ایران می‌دانست اما منش و شخصیت او اجازه‌ی این کار به او نمی‌داد.

پرسپولیس در سالی که خوب نتیجه نمی‌گرفت، نوروزی را به عنوان کاپیتان در اختیار داشت و فشارها از سوی برخی از هواداران و رسانه‌ها به دوش او بود و خیلی‌ها او را لایق کاپیتانی پرسپولیس نمی‌دانستند که این اوج بی‌انصافی در حق مهاجم مازندرانی تیم پرسپولیس بود.

شامگاه پنجشنبه 9 مهرماه نوروزی نتوانست این فشارها و استرس ها را تاب بیاورد و در خواب سکته کرد و به تلاش پزشکان برای احیای او نتیجه‌ای در پی نداشت و فوتبال ایران یکی از محجوب‌ترین بازیکنان خود را ناباورانه از دست داد.

از آن روز تا به الان هواداران پرسپولیس به هر نحوی که شده یاد او را گرامی می‌دارند و در همه‌ی بازیهای خود در دقیقه 24 به یاد شماره پیراهن نوروزی این بازیکن را به تشویق می‌پردازند. باشگاه پرسپولیس هم شماره او را بایگانی کرده‌اند و در اختیار هیچ بازیکنی قرار نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز