خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی سازمان هواپیمایی خبر داد؛

انجام ۲۱۵۳ پرواز نوروزی تا ۲۷ اسفندماه

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۹۲۶

سازمان هواپیمایی کشوری از انجام ۲۱۵۳ پرواز نوروزی تا ۲۷ اسفندماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا جعفرزاده با اعلام این خبر گفت: از ابتدای آغاز پروازهای نوروزی تا ۲۷ اسفندماه ۲۱۵۳ پرواز انجام شده که از این تعداد ۱۵۷۳ پرواز داخلی و ۵۸۰ پرواز بین المللی از فرودگاه‌های کشور صورت گرفته است.

وی افزود: در بازرسی‌های مستمر کارشناسان دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان از ۱۲۰ دفاتر خدمات مسافرت هوایی بازرسی صورت گرفت و مواردی از جمله عدم توجه به الزامات و دستورالعمل‌های سازمان هواپیمایی کشوری محرز و به لغو مجوز ۴ دفتر و تعلیق ۳۳ دفتر خدمات مسافرت هوایی در تهران منجر شد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: امکان اعتبارسنجی بلیت هواپیما از طریق سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی فراهم است و بر لزوم مدیریت بیشتر شرکت‌های هواپیمایی بر توزیع بلیت هواپیما تاکید می‌شود.

جعفرزاده اضافه کرد: همچنین از ابتدای دی ماه تاکنون ۳۹۹ شکایت صورت گرفته است و به ۲۴۵ شکایت ارسالی رسیدگی شده و همچنین مواردی به دادگاه یا میراث فرهنگی و گردشگری نیز ارجاع شده است.

وی به مسافران توصیه کرد که برای خرید بلیت از طریق منابع معتبر اعم از دفاتر و سایت‌های دارای مجوز که لیست آنها روی پرتال سازمان قابل دسترسی است اقدام و نرخ‌های ارائه شده را با دامنه نرخ‌های ارائه شده که بر روی سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی قرار دارد مطابقت دهند و هرگونه افزایش قیمت و تخطی را از طریق سایت سازمان به نشانی www.cao.ir گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز