خبرگزاری کار ایران

کارگران تامین باشند؛ سال ۹۸ تحول اقتصادی صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۸۰۸

دبیر خانه کارگر شهرستان آمل معتقد است: در سال ۹۸ باید فضای وحدت و انسجام برای حمایت از تولید ملی، سرمایه و کار ایرانی فراهم شود.

هادی رضازاده  با بیان اینکه سال ۹۸  سال حماسه اقتصادی است به خبرنگار ایلنا گفت: امسال کارگران از دولت انتظار دارند تا به منظور وحدت و انسجام در امور اقتصادی، برنامه‌ریزی‌های مدون‌تر و عملی‌تری را اجرایی کند.

او با انتقاد از اینکه در سال قبل دولت نتوانست از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی حمایت‌های لازم را بکند، گفت: در سال ۹۸ دولت باید در عرصه اقتصاد زمینه حماسه‌آفرینی را فراهم کند.

دبیر خانه کارگر شهرستان آمل گفت: دلیل اصلی ناکام ماندن حمایت از تولید، سرمایه و کار ایرانی وجود قوانین دست و پاگیر در عرصه‌های تولید وصنعت بود.

این فعال کارگری با تاکید بر ضرورت اصلاح این قوانین دست و پاگیر افزود: مردم باید طعم شیرین تحقق نامگذاری سال حماسه اقتصادی را با عملی شدن آن بچشند و کاملا دریابند که از واحد‌های تولیدی، تولید، اشتغال و اقتصاد حمایت شده است.

رضازاده همچنین درباره نقش کارگران در ایجاد حماسه اقتصادی گفت: اگر مسئولان بخواهند تحولی در اقتصاد انجام شود، باید وضعیت کارگران را اصلاح کنند زیرا اقتصاد ما در دست کارگران است.

رضازاده افزود: وظیفه دولت و مسئولان کشور، برطرف کردن مشکلات و موانع سر راه کارآفرینان و کارگران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز