خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

آخرین وضعیت افزایش قیمت بلیت سینماها و تعطیلی چهارشنبه‌سوری

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۷۷۴

سخنگوی شورای صنفی نمایش آخرین وضعیت افزایش قیمت بلیت سینماها در سال 98 و همچنین تعطیلی سالن‌های سینما در آخرین چهارشنبه سال را تشریح کرد.

غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز (دوشنبه 27 اسفندماه) شورای صنفی نمایش گفت: در این جلسه درباره افزایش قیمت بلیت سینماها، بحث و تبادل نظر شد. گروهی از اعضا باتوجه به افزایش هزینه‌های نگهداری سالن‌های سینما و همچنین گران شدن سایر اجناس، پیشنهاد افزایش قیمت بلیت‌ها برای سال 98 را داشتند و برخی از اعضا نیز با استدلال اینکه افزایش قیمت باتوجه به تورم‌های اخیر باعث ریزش مخاطب می‌شود با این مساله مخالف بودند.

وی ادامه داد: بعد از چند ساعت بحث و تبادل نظر و جمع‌بندی مباحث پیشنهادی آماده شد و این پیشنهاد به وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان سینمایی اعلام و قرار شد آخرین تصمیم درباره قیمت بلیت‌ها در سال 98 توسط وزارت ارشاد اتخاذ و نظر آنها درباره پیشنهاد اعلام شود.

فرجی همچنین درباره تعطیلی سینماها در آخرین چهارشنبه سال گفت: بر اساس جدول نمایش؛ ما تعطیلی به عنوان آخرین چهارشنبه سال یا چهارشنبه سوری نداریم اما صاحبان سینما در هر منطقه می‌توانند بر اساس صلاحدید و تشخیص خود و اقتضائات منطقه برای حفظ آرامش و امنیت سالن‌های سینما تصمیمات لازم را اخذ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز