خبرگزاری کار ایران

فرماندار شاهرود خبرداد:

مسدود شدن محور توسکستان و خوش ییلاق شاهرود به دلیل بارش برف

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۷۵۸

فرماندار شاهرود از مسدود شدن محور توسکستان و خوش ییلاق شاهرود به دلیل بارش برف خبرداد.

به گزارش ایلنا، محمد کرم محمدی با بیان اینکه محور‌های توسکستان و خوش ییلاق به دلیل بارش برف و عدم دید کافی مسدود شده است، گفت: عوامل راهداری و ستاد مدیریت بحران فرمانداری شاهرود با تمام تجهیزات برای بازگشایی این دو مسیر به محل مورد نظر اعزام‌ شده است.

وی با بیان اینکه در راه ماندگان در مسجد و راهدارخانه گورخان خوش ییلاق اسکان داده شدند، اضافه کرد: دو اکیپ هلال احمر برای امدادرسانی به مسافران در محل حضور دارد و همچنین لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار نیز آماده خدمت‌رسانی به درراه ماندگان است.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه محور کوهستانی شهر مجن مسدود نیست، اما به دلیل بارش برف و کولاک تردد در آن به‌ سختی صورت می‌گیرد، ابراز داشت: به مسافران نوروزی توصیه می‌شود که تا بازگشایی کامل مسیر و برقراری تردد آرام و روان در این محور‌ها از سفر‌های غیر ضروری پرهیز و در شاهرود اقامت کنند.

محمدی در ادامه تصریح کرد: هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس و واحد‌های اقامتی شاهرود برای اسکان مسافران نوروزی و در راه ماندگان آماده و تجهیز شده است لذا توصیه می‌شود مسافران از هرگونه شتاب و عجله در رسیدن به مقصد پرهیز کرده و قبل از سفر از بازگشایی کامل مسیر مطلع شوند.

وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران شاهرود آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، اضافه کرد: از مسافران تقاضا می‌شود قبل از سفر حتماً خودروی خود را به امکانات زمستانی مجهز و زنجیر چرخ و سوخت کافی نیز به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز