خبرگزاری کار ایران

بهزاد غلامپور:

استقلال با دو گل و گلزنی پاتوسی برنده بازی امروز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۵۹۷

بهزادغلامپور مربی سایپا اعلام کرد در سال جدید هم همچنان همان شادی گل معروفش را انجام خواهد داد

به گزارش ایلنا،بهزادغلامپور مربی سایپا اعلام کرد در سال جدید هم همچنان همان شادی گل معروفش را انجام خواهد داد. با وی در خصوص پیش بینی اش از دربی89 و همچنین اینده فوتبالی فرزندانش همکلام شدیم

* سال 97 از لحاظ فوتبالی برای شما زیاد خوب نبود.

به لحاظ ورزشی بخواهیم حساب کنیم، خیر چون هم در جام حذفی حذف شدیم و هم در لیگ قهرمانان آسیا و در لیگ هم شرایط خوبی نداریم.

* سایپا هم در تغییر مدیرعامل به نوعی رکورددار است. با این موضوع موافقید؟

همه قول می‌دهند که مشکلات مالی را حل کنند اما فعلا از پول خبری نیست. امیدوارم هرچه زودتر مشکلات مالی‌مان حل شود و بتوانیم در ادامه مسابقات لیگ نتایج خوبی را کسب کنیم. شرایط تیمی ما خیلی خوب است. همه بازیکنان هم زحمت می‌کشند تا بتوانند در جدول جایگاه خوبی را به دست بیاورند.

* در زندگی شخصی، امسال شرایط خوبی داشتید.

باید به یک موضوعی اعتراف کنم و آن هم این است که خدا در شرایط سخت خیلی هوایم را داشت زیرا پسرم توانست بعد از آن بیماری سخت، سلامتی‌اش را دوباره به دست بیاورید. خدا بهترین کادو را در سال 97 به من داد.

* با مشکل تورم و گرانی چطور کنار می‌آیید؟

تورم را دولت باید حل کند. امیدوارم کمی از مشکلات اقتصادی مردم کاسته شود تا آنها بتوانند در رفاه زندگی کنند. ما در عید با این مشکلات اقتصادی مجبوریم در تهران بمانیم و از تهران خارج نشویم.

* پس با این تفاسیر در سفره هفت‌سین‌تان سین‌های گران‌قیمت را نمی‌گذارید!

سکه که دیگر نداریم بگذاریم. انار هم گران است از خیر آن هم می‌گذریم. فقط کسی اگر به ما چیزی کادو بدهد قبول می‌کنیم. شاید هم جای سکه، سکه تقلبی بگذاریم.

* ممکن است در سال 98 شادی گل معروف‌تان را تغییر بدهید؟

شادی گل ما همیشه همین است. علی‌آقا هم عادت کرده است و دوست دارد همیشه همین شادی گل باشد. البته این را بگویم که کار کردن با علی دایی رویاست. ایشان لم خاص خودش را دارد؛ هم سخت است و هم آسان.

* تا حالا شده به شما گیر هم بدهد؟

او به همه گیر می‌دهد. با هیچ‌کس هم شوخی ندارد. در کار جدی است ولی بیرون با همه رفاقت دارد. 

* دربی 89 را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

شک نکن استقلال با نتیجه دو بر صفر پیروز خواهد شد. دوست دارم در این بازی فرشید اسماعیلی و پاتوسی گلزنی کنند.

* چرا حالا بین این همه بازیکن پاتوسی را انتخاب کرده‌اید؟

چون فوتبالیست فوق‌العاده‌ای است و از فرصت‌ها بهترین استفاده را می‌کند. فکر می‌کنم او هم خودش دوست دارد که چنین اتفاقی بیفتد.

* شما الان جزو قشر مرفه جامعه هستید؟

این‌طور نیست. فوتبالیست‌ها و مربیان هم به نوبه خودشان مشکلات دارند. همه می‌گویند ما پول خوبی می‌گیریم ولی اینگونه نیست. از قدیم گفته‌اند که آواز دوهل از دور خوش است.

* تا حالا دلت برای کسی تنگ شده است؟

فقط وقتی مسافرت می‌روم دلم برای خانواده‌ام تنگ می‌شود. البته الان علم پیشرفت کرده و با برنامه‌های مختلف اینترنتی روی گوشی می‌توان تماس‌های تصویری برقرار کرد.

* دوست داری پسرانت مثل خودت دروازه‌بان شوند؟

سیاوش که الان گلر است و دروازه‌بان سوم سایپاست و علی والیبالیست است.

* فکر می‌کنی کدام‌شان بیشتر پیشرفت کنند؟

هرکدام تلاش بیشتری کند پیشرفت می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز