خبرگزاری کار ایران

مطهری: ذوب آهن را خراب نکنید/ عزادارم شادی نکردم

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۴۶۰

بازیکن باشگاه ذوب آهن گفت: سال خوبی داریم چون روند تیم ما صعودی شده است. تمرکزمان دو سه برابر شده است و می‌خواهیم این روند را حفظ کنیم و بهتر هم بشویم.

به گزارش ایلنا، ارسلان مطهری پس از پیروزی دو بر صفر مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر قبل از عید سه امتیاز خوب گرفتیم وعیدی خوبی به هواداران دادیم. البته فکر می‌کنم که استقلال خوزستان هم تیم خوبی است. خدا را شکر یکی دو موقعیت صد در صدشان وارد دروازه ما نشد. ما هم موقعیت داشتیم و از آن موقعیت‌مان استفاده کردیم و دو گل زدیم.

وی افزود: ذوب‌آهن یک باشگاه منظمی است و با حضور سعید آذری یکی از تیم‌های خوب و با نظم است امیدواریم این تیم را خراب نکنند و همین طور بماند چون آقای آذری زحمت می‌کشد و بازیکنان خوبی داریم. امیدوارم که در لیگ و جام حذفی خوب نتیجه بگیریم. و بتوانیم از امکانات‌مان بهترین استفاده را بکنیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه سال 98 را چطور برای تیمش پیش‌بینی می‌کند، گفت: سال خوبی داریم چون روند تیم ما صعودی شده است. تمرکزمان دو سه برابر شده است و می‌خواهیم این روند را حفظ کنیم و بهتر هم بشویم.

مطهری در مورد اینکه چرا بعد از دو گلی که زد شادی نکرد،‌گفت:‌مادر بزرگ من فوت کرده و نمی‌توانستم خوشحالی کنم زیرا دو روز پیش مادر بزرگم فوت کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز