خبرگزاری کار ایران

جلالی: با شرایط سختی بازی کردیم/ داور در صحنه پنالتی اشتباه کرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۰۰۳

سرمربی نساجی به عملکرد داور بازی با استقلال معترض است.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی بعد از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: برای این بازی شرایط سختی داشتیم با وجود اینکه سه چهار بازیکن را به دلیل مصدومیت نتوانستیم استفاده کنیم. بازیکنان کلیدی ما مصدوم بودند. فرشاد فرجی با زانوی بسته بازی کرد. حامد شیری هم همین وضعیت را داشت با این حال بازیکنان ما کاری کردند که به آنها به خاطر بازی شان افتخار کنیم. به تمام مسئولان تیم بگوییم که حیف است که قدر این تیم را نمی‌دانند و این تیم را تنها می‌گذارند. من ۱۵-۱۶ باشگاه کار کرده ام و هیچ وقت ندیده ام یک باشگاه اینقدر آشفته باشد. این بازیکنان در سخت ترین شرایط هستند وی از آنها می‌خواهم که روحیه شان را حفظ کنند. همه مسئولان باشگاه و استان می گویم که حیف است قدر این تیم را نمی دانند و این تیم می‌ تواند افتخار آمیز باشد. داور فقط در صحنه پنالتی اشتباه کرد من نمی‌دانم اما اگر بازیکن یک لحظه هم بازیکن حریف را گرفته باشد  پنالتی درست نبود. 

وی در مورد اینکه حیف است که نساجی با این همه هوادار این شرایط را دارد گفت: این تیم هوادار خوب دارد زمانی تیمی هوادار دارد اما آنها شما را اذیت می‌کند. این هوادار بی نظیر است این تیم می تواند در فوتبال بزرگی کند و ظرفیتش را دارد. هر روز می‌رفتیم سر تمرین بازی کنیم ما را راه نمی‌دادند. این بازیکنان بی نظیر هستند آنکه باید پشت سر این تیم باشد این تیم را تنها گذاشت. این تیم شرایط سختی دارند. شرایط تیم بسیار بسیار سخت است. شاید صدبار باید بگویم بسیار بسیار، شرایط از ‌آنچه فکر می کنید سخت تر است.وقتی شما بازنده هم می شوید این هوادار به شما حس خوب می دهند.

سرمربی نساجی در پایان گفت: مشکلات ما از بازی اول وجود داشت، اما من چیزی نگفتم، اما این بار بازیکنان از من خواستند که مشکلات را بیان کنم تا مردم فکر نکنند که همه چیز سرجای خودش است. جزئیات را نمی‌گویم چون شاید خوب نباشد که تمام اطلاعات تیم رسانه ای شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز