خبرگزاری کار ایران

نگاهی به خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملت؛

سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی، یاری‌گر کسب و کار شما

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۹۶۷

بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین تسهیل استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی جهت"مشتریان حقیقی صاحب کسب و کار" اقدام به راه اندازی سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی صاحب کسب و کار کرده است.

به گزارش ایلنا، بانک ملت در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، پیشرو‌ترین بانک ایرانی به شمار می‌آید. بانکداری الکترونیک بانکدار ملت به چهار دسته کلی تقسیم می‌شود: سامانه‌های مبتنی بر وب، سامانه‌های مبتنی بر تلفن و تلفن همراه، کارت‌های بانکی و سایر خدمات الکترونیک.

در سلسله‌ گزارش‌هایی به بررسی این خدمات خواهیم پرداخت. «سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی صاحب کسب و کار»، یکی از خدمات الکترونیک مبتنی بر وب بانک ملت است که در ادامه نگاهی به این سامانه خواهیم داشت:

سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی صاحب کسب و کار

بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین تسهیل استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی جهت"مشتریان حقیقی صاحب کسب و کار" اقدام به راه اندازی سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی صاحب کسب و کار کرده است. در سامانه مذکور علاوه بر خدمات قابل استفاده توسط عموم مشتریان حقیقی، خدمات ویژه‌ای در دسترس اشخاص حقیقی صاحب کسب و کار قرار می‌‌گیرد.
در این سامانه امکان تفویض انجام امور بانکی در حیطه تعریف شده به سایرین از طریق تعریف کاربران مختلف با نقش ها و اختیارات موردنظر کاربر اصلی(صاحب/صاحبان حساب) و اخذ کدکاربری و رمز جداگانه جهت هر کاربر وجود دارد.
 
چنانچه صاحب کسب و کار و دارنده یکی از حسابهای حقیقی انفرادی و یا اشتراکی الکترونیک ملت (جام ، قرض الحسنه پس انداز الکترونیک و کوتاه مدت الکترونیک) هستید، می توانید با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب و ارائه مدارک لازم نسبت به فعال سازی این خدمت اقدام و شناسه مشتری و کلمه عبور خود را دریافت کنید. 
پس از فعال سازی خدمت حاضر می توانید با مراجعه به صفحه سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی صاحب کسب و کار در سایت بانک ملت، نسبت به ورود به سامانه اقدام و از خدمات موجود بهره برداری نمایید. 
 
به منظور افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به اطلاعات شخصی، جهت وارد کردن کلمه عبور از"صفحه کلید مجازی" استفاده نمایید.
 
 
سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی، یاری‌گر کسب و کار شما

راهنمای کاربری سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی صاحب کسب و کار ویژه کاربر فرعی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز