خبرگزاری کار ایران

زرآبادی مطرح کرد:

مدیریت بدون پول با انسجام مسئولان تحقق می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۹۰۹

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت بدون پول با انسجام تحقق می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیده‌حمیده زرآبادی در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک اظهار کرد: برخی کارگران چند ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند و لازم است با مدیریت صحیح نسبت به پرداخت حقوق آنان دابیر لازم اندیشیده شود تا شب عید خوبی داشته باشند.

وی افزود: مسیر مسافرت بسیاری از هم‌وطنان از شهر آبیک می‌گذرد که نیاز است نیروهای امدادی، هلال‌احمر، نیروی انتظامی این شهرستان تمهیدات لازم را برای مسافران فراهم کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با تاکید بر برخورد مناسب اراب رجوع در ادارات ادامه داد: اعتراض مردم این است که اگر کارشان طبق قانون در ادارات انجام نشود حداقل با احترام با آنان برخورد شود نه اینکه در ادارات سرگردان شوند که خیلی زیبنده نیست.

زرآبادی اضافه کرد: بودجه 98 در مجلس به اتمام رسیده و موضوعات برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده که تخصیص اعتبارات سال آینده کمتر از سال 97 است.

وی خاطرنشان کرد: به مشارکت مردم برای حل مشکلات نیاز داریم که این مهم از طریق ایجاد اعتماد و رضایتمندی محقق می‌شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: در شهرستان آبیک در زمینه محیط زیست مانند دامداری‌ها و مرغداری‌ها مشکلاتی وجود دارد و موضوع انتقال آب از سد طالقان به شهر آبیک نیازمند پیگیری‌های مستمر است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیریت بدون پول با انسجام تحقق می‌یابد و لازم است مسئولان اختیارات خود را به اشتراک بگذارند و با برنامه‌ریزی هدفمند و اولویت‌بندی بتوانند مشکلات را حل کنند.

زرآبادی با اشاره به حضور معاون وزیر کشور در استان‌قزوین در هفته گذشته مطرح کرد: معاون وزیر نوید داده برای بخشیده‌شدن سود وام‌های کشاورزان اعتبارات جدیدی قرار است واریز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز