خبرگزاری کار ایران

محمدزاده خبر داد:

آماده‌باش تمام پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی 115 در تربت‌جام

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۹۰۷

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام از آمادگی تمام ظرفیت‌های درمانی دانشکده در ایام نوروز 98 برای ارائه خدمات مطلوب به همشهریان عزیزو مهمان‌های گرامی شهرستان‌های تربت‌جام و صالح‌آباد خبر داد.

هومن محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از تربت‌جام گفت: 62 نفر از پرسنل اورژانس 115 در قالب 9 پایگاه شهری و بین جاده‌ای با 11 دستگاه آمبولانس، از تاریخ 25 اسفند سال‌جاری آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی است.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور مناسب پزشکان و کادر درمانی در بیمارستان‌های تحت پوشش انجام شده، همچنین تمام درمانگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، کلینیک‌های دندانپزشکی وداروخانه‌های سطح شهرستان‌های تربت‌جام و صالح‌آباد با برنامه مشخص شده، در ایام نوروز حضور فعالی خواهند داشت.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام تصریح کرد: تیم‌های بازرسی معاونت درمان در تمامی ایام تعطیلات نوروزی در محل معاونت درمان حضور فعال خواهند داشت و مطابق برنامه از تمام مطب‌ها، درمانگاه‌ها، داروخانه‌های و کلینیک‌ها بازدید خواهند کرد و همشهریان عزیز می‌توانند چنانچه شکایتی از این اماکن داشتند یا به‌صورت حضوری و یا از طریق تماس با سامانه 190 شکایت خود را مطرح و پیگیری کنند.

وی در پایان از تمام مسافران نوروزی خواست با رعایت و احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفرهای ایمنی را برای خود رقم بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز