خبرگزاری کار ایران

در آستانه دربی دلامادونینا

پیونتک پادشاه جدید شهر میلان

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۷۹۵

رویارویی اینتر و میلان همچون همیشه دیدار حساسی خواهدبود و این دیدار را می‌توان مهم‌ترین بازی فصل دو تیم دانست.

به گزارش ایلنا، جذاب‌ترین بازی این هفته فوتبال اروپا دربی دلامادونینا است. دو تیم شهر میلان که در جدول رده‌بندی شانه به شانه حرکت می‌کنند یکشنبه شب در استادیوم سن سیرو به مصاف هم خواهندرفت. پیروزی در این بازی از آن جهت که دو تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنند از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

یکی از تفاوت‌های این بازی با دیدارهای قبلی دو تیم غیبت مائورو ایکاردی کاپیتان اینتر در این بازی است. ایکاردی که در هفته‌های اخیر به دلیل حاشیه‌های ایجاد شده و درگیری که با مدیران باشگاه داشته در تمرینات تیم حضور نداشته به نظر می‌رسد دیگر به اینتر باز نخواهد گشت و در دربی فردا هم قطعا حضور ندارد.

بررسی آمار ایکاردی در دربی‌ها نشان می‌دهد او همواره بازیکن مهمی برای اینتر بوده. غیبت ایکاردی در این بازی می‌تواند برای نراتزوری گران تمام شود. ایکاردی در 4 دربی آخر موفق به ثبت 5 گل برای تیمش شده. خاطره انگیزترین بازی ایکاردی در لباس اینتر را می‌توان هت‌تریک او برابر میلان که زمینه‌ساز برد 2-3 اینتر شد دانست.

اما بر خلاف ابری بودن هوای اینتر در سمت دیگر شهر میلانی‌ها شرایط بسیار خوبی را تجربه می‌کنند. میلان در 5 بازی آخر خود در سری آ به برد رسیده و به لطف امتیازاتی که همشهری از دست داده آن‌ها به رتبه سوم رسیده‌اند تا در آستانه دربی میلان بالاتر از رقیب قرار باشد.

ستاره این روزهای میلان بدون شک کریستوف پیونتک مهاجم لهستانی روسونری است که در 7 بازی خود در سری ‌آ موفق به زدن 6 گل برای تیم گتوزو شده تا پادشاه جدید شهر میلان لقب بگیرد. پیونتک با 19 گل زده جزو بهترین گلزنان این فصل سری آ محسوب می‌شود و برای عنوان آقای گلی می‌جنگد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز