خبرگزاری کار ایران

بیانیه ایکاردی خطاب به طرفداران اینتر

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۴۰۰

مهاجم آرژانتینی اینترمیلان طی ماه گذشته حواشی مختلفی را تجربه کرده و طی بیانیه‌ای خطاب به طرفداران این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، مائورو ایکاردی که در تابستان امسال با جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید شایعاتی فراوانی پیرامون عقد قراردادش با رئال مطرح شده بود، در نهایت با اینتر ادامه داد و مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را به همراه نراتزوری تجربه کرد.

او طی یک ماه گذشته بازوبند کاپیتانی اینتر را به دلیل اختلاف همسرش که به عنوان مدیربرنامه او روند مذاکرات برای تمدید قرارداد را دست داشت،‌ از دست داد و به دلیل مصدومیتی که داشته همچنین بازی در لیگ اروپا و سری آ را از دست داده است.

ایکاردی خطاب به طرفداران اینتر بیانیه‌ای منتشر کرد که مشروح آن را می‌خوانید:

در سخت ترین لحظات است که عشق واقعی نمایان می‌شود. در چنین شرایطی من همیشه ماندن در اینتر را انتخاب می‌کردم. زمانی که حس می‌کردم گل هایم باعث می‌شود قوی‌تر شویم. از خیلی چیزها، از فیرپلی مالی، از مشکلاتی که همیشه پیش رویمان بود زمانی که خیلی‌ها فکر می‌کردند ما آنقدری قوی نیستیم. در اینتر، با اینتر.

بخاطر عشق و تعصبم به این رنگ‌ها پیشنهادات زیادی را رد کردم. پیشنهاداتی که کمترین بازیکنانی در شرایطی که ما داشتیم آنها را ممکن بود رد کنند. 

با دردهایی بازی می‌کردم که باعث می‌شدند پس از پایان روی زمین و روزهای بعدش گریه کنم. ولی همیشه می‌خواستم که بازی کنم مهم نبود دکترها چه می‌گویند چون وقتی برای این رنگ‌ها بازی می‌کردم همه درد و رنج هایم را فراموش می‌کردم و تنها هدفم کمک به تیم بود. در اینتر، برای اینتر. به بچه‌هایم همیشه نشان داده ام که باید ایمان داشته باشند. به آنها یاد دادم که بردن سخت است ولی پیروز شدن با اینتر یک چیز خاص است. فقط یک اینتریستا این چیزها را میفهمد و می‌داند. چشم‌های بچه‌های من دروغ نمی‌گویند. تمام اعضا خانواده من این عشق را یاد گرفته اند.

من به آرزویم رسیدم، آرزوی تمام اینتری‌ها تبدیل به واقعیت شد. یعنی رسیدن باشگاه به لیگ قهرمانان با کاپیتانی من. چون من همیشه عشقم را به این تیم نشان داده‌ام. همیشه هرکسی که میخواست باشگاه را ترک کند را در اولین فرصت منصرف می‌کردم. به هواداران، مدیران، هم تیمی‌هایم و تمامی مربیانی که در طی دوران بازیگری ام داشته همیشه احترام گذاشته ام. همیشه با باشگاه چه در درون زمین و چه بیرون آن همراه بوده ام. به بازیکنان جدید خوش آمد می‌گفتم و به آنها می‌گفتم که تنها با داشتن یک تعصب واقعی می‌توانیم به اهدافمان برسیم. من می‌دانم که عشق به اینتر چه چیزی است و اینتری‌ها نیز این را می‌دانند زیرا دیده‌اند که چقد من برای این لباس درد کشیدم، گریه کردم و جنگیدم و در نهایت برای این رنگ‌ها شادی کردم. در اینتر. برای اینتر.

همانطور که گفتم، تمامی این فداکاری‌هایم برای عشقم به این پیراهن بوده است با احترام برای همه افراد. نمیدانم آیا عشق و احترامی نسبت به اینتر و نسبت به من از کسانی که برای من اکنون تصمیم میگیرند وجود دارد یا خیر. نمی‌دانم آیا کسی مایل هست که بخواهد این مشکلات را فقط و فقط بخاطر عشقش به اینتر حل کند؟ در هر خانواده ممکن است اتفاقات خوب و بد زیادی رخ دهد. برای عشق ممکن است همه چیز یا چیزهای زیادی از بین برود ولی همیشه احترام باقی می‌ماند. این‌ها ارزش‌های من بودند، ارزش‌هایی که همیشه برایشان جنگیده ام. در داستان من، در اینتر، با اینتر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز