خبرگزاری کار ایران

تارتار: بابت باخت عذرخواهی می‌کنم / کیفیت زمین بد بود

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۵۳۱

سرمربی تیم پارس جم جنوبی گفت: کیفیت بد زمین هم ما را اذیت کرده است و مجبوریم از تاکتیک بازی مستقیم استفاده کنیم که فرزاد حاتمی هم در این تاکتیک به کارمان می‌آمد که دچار مصدومیت شد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار بعد از شکست خانگی یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری گفت: متاسفانه امروز بازی را واگذار کردیم و دنبال بهانه هم نیستیم و مقصر اصلی باخت خودم هستم.یک سری اشتباهات داشتم و کمی هم بدشانس بودیم اگر موقعیت‌های نیمه اول گل می‌شد وضعیت فرق می‌کرد.

وی افزود: زمین هم کیفیت بدی داشت و باد هم می‌آمد و روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم این دومین باخت خانگی ما بود.

تارتار درباره داوری مسابقه گفت: به هر حال دیگر در مورد داوری صحبت کردن کفایت می‌کند و باید در مورد مسایل فنی‌مان تمرکز کنیم تا جایگاه‌مان را حفظ کنیم. همه تیم‌ها خودشان را تقویت کردند ولی ما خیلی خوب نتواستیم چنین کاری بکنیم و باید بجنگیم تا جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم. بد شانسی هم داشتیم.

وی تصریح کرد: ماشین سازی با توجه به نتایجی که داشت آمده بود یک امتیاز را بگیرد و با یک گلی که زد سه امتیاز را گرفت. کیفیت بد زمین هم ما را اذیت کرده است و مجبوریم از تاکتیک بازی مستقیم استفاده کنیم که فرزاد حاتمی هم در این تاکتیک به کارمان می‌آمد که دچار مصدومیت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز