خبرگزاری کار ایران

پنالتی‌های ما را نمی‌گیرند

بیت سعید: سپاهان و سایپا دوازده نفره بازی کردند!

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۵۰۰

بازیکن فولاد خوزستان گفت: از شیمبا نیز سوال کردم و او گفت هر دو پای من را زدند. پنالتی های فولاد را نمی گیرند.

به گزارش ایلنا، حسن بیت سعید که موفق شد با گل زیبای خود مانع از پیروزی سپاهان شود و یک امتیاز خانگی مهم را برای فولاد کسب کند، درباره دیدار با سپاهان گفت: امروز تماشاگران زیادی در ورزشگاه شهدای فولاد حاضر شدند و ما واقعا خوب بازی کردیم. در بازی های اخیر از داوری ها متضرر شدیم. مانند دیدار با سایپا، تیم حریف 12 نفره بود و این ظلم در حق مردمی است که برای برد به ورزشگاه آمدند. امروز شرمنده هواداران شدیم و می خواستیم با برد به آنها عیدی بدهیم اما نشد. امیدوارم بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

وی ادامه داد: روند بازی ما بهتر شده و همه راضی هستند. شاید نتایج خوبی کسب نکردیم اما امید را در فوتبال خوزستان زنده کردیم و با افشین خان قطبی، یک تیم خوب خواهیم ساخت.

بیت سعید درباره صحنه مشکوک به پنالتی روی شیبما اظهار داشت: صد در صد پنالتی بود. از شیمبا نیز سوال کردم  و او گفت هر دو پای من را زدند. پنالتی های فولاد را نمی گیرند.

مهاجم فولاد خوزستان در پایان درباره استقبال خوب هواداران، تصریح کرد: فضای بسیار خوبی در ورزشگاه بود. هواداران فوتبال قبلا در سرما و گرما حامی تیم بودند و به آنها قول می دهم که فولاد خوبی خواهیم ساخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز