خبرگزاری کار ایران

بیت سعید مرد بازی‌های بزرگ

استقلالی سرخپوش علیه رویای قلعه نویی

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۱۱۸

فولاد در دیدار برابر سپاهان به دنبال پایان دادن به ناکامی خود در بازی‌های اخیر است.

به گزارش ایلنا، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر  فردا فولاد برای اولین بار در استادیوم جدید خود به میدان می‌رود و میزبان سپاهان اصفهان و شاگردان امیر قلعه‌نویی خواهد بود. باتوجه به شکست فولاد در سه بازی اخیر پیروزی در این دیدار اهمیت فوق‌العاده‌ای برای شاگردان قطبی دارد.

حسن بیت سعید مهاجم فولاد یکی از امیدهای اصلی شاگردان افشین قطبی برای گلزنی در این بازی است.

بیت سعید که با درخشش در استقلال خوزستان و قهرمانی در لیگ برتر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت، بعد از انتقال به استقلال روزهای خوبی را تجربه نکرد اما بازگشت او به اهواز باعث درخشش دوباره او شد تا در این فصل به یکی از مهره‌های اصلی تیم فولاد تبدیل شود. 

بیت سعید در بازی هفته بیستم فولاد برابر استقلال تک گل تیمش را به ثمر رساند تا بار دیگر نشان دهد در بازی‌های بزرگ می‌تواند ستاره تیمش باشد و نتیجه بازی را تغییر دهد. نکته جالب در مورد مهاجم فولاد خوزستان این است که او سابقه دبل برابر پرسپولیس و استقلال را در کارنامه دارد و این بار ممکن است برای تیم امیر قلعه‌نویی دردسرساز شود. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز