خبرگزاری کار ایران

شرفی خبر داد:

نبود مشکل در تامین سوخت مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۲۵۵

مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده های نفتی استان قزوین گفت: برنامه ریزی های لازم برای ذخیره سازی و تامین سوخت مورد نیاز مسافران نوروزی انجام شده و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مسعود شرفی امروز پنجشنبه در جلسه ستاد حمل و نقل و سوخت استان، تصریح کرد: 144 جایگاه سوخت بنزین، نفت گاز و سی ان جی به همراه فروشندگان عرضه نفت سفید در سطح استان پاسخگوی نیازهای شهروندان در تعطیلات نوروزی خواهند بود.

به گفته وی، تمامی تدابیر لازم برای سوخت رسانی هنگام مواقع بحرانی و انجام بازرسی های به موقع از انبارها و جایگاه های عرضه سوخت اتخاذ شده است.

این مسئول یادآور شد: در زمینه تامین سوخت جایگاه داران نیز تمامی تمهیدات لازم برای پرداخت اعتبارات فراهم شده است تا وجه سوخت مورد نیاز هر جایگاه بعد از 72 ساعت در این ایام پرداخت شود.

شرفی با بیان اینکه طی روز گذشته این شرکت با تمامی جایگاه های سوخت و تانکرهای حامل نفتکش تسویه حساب کرده است، یادآور شد: همچنین 2 واحد سوخت رسانی سیار برای محورهای مهم استان در نظر گرفته شده است تا هیچ گونه مشکلی را در این زمینه در سطح راه های استان شاهد نباشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شرکت پخش فرآورده های نفتی هیچ جایگاه عرضه سوخت منحصر به خود را نداشته و تمامی آنها را در گذشته به بخش خصوصی واگذار کرده است، گفت: برای انجام خدمات رسانی بهتر به شهروندان، به برخی متولیان مانند شهرداری ها نیز پیشنهاد می شود تا جایگاه های سوخت سی ان جی خود را به بخش خصوصی برای عرضه هر چه بهتر خدمات واگذار کنند.

این مسئول به نحوه عرضه سوخت گاز مایع (ال پی جی) اشاره کرد و افزود: مجوز فعالیت این مراکز غیر استاندارد از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر شده است و امیدواریم جلوی عرضه و فعالیت مراکز غیرمجاز در سطح استان گرفته شود.

شرفی به موضوع ایمنی شهروندان در چهارشنبه آخر سال نیز اشاره کرد و یادآور شد: به تمامی جایگاه داران توصیه شده تا در این روز از عرضه بنزین به صورت گالنی خودداری کنند ضمن آنکه برای اجرای تمهیدات ایمنی در این روز به هیچ جایگاهی سوخت ارسال نخواهد شد.

وی ضمن هشدار به جایگاه های سوخت در سراسر استان برای اطمینان داشتن از سلامت دوربین های مدار بسته موجود، گفت: تا پیش از این اگر جایگاهی در این زمینه با مشکل روبه رو بود برای آنها جریمه پنج میلیون ریالی در نظر گرفته می شد اما از این پس به ازای هر دوربین مشکل دار در این جایگاه ها 10 میلیون ریال جریمه در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز