خبرگزاری کار ایران

بخشدار چهاردانگه ساری :

پتانسیل های گردشگری چهاردانگه آماده پذیرایی مسافران نوروزی است

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۹۷۵

بخشدار چهاردانگه از آمادگی این بخش برای میزبانی مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در این بخش پیش بینی شده است.

مرتضی جعفری در گفتگو با خبرنگار ایلنا از آماده باش بخشداری چهاردانگه برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: تمهیدات لازم برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در این بخش پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به رفاه گردشگران و مسافرین نوروزی افزود: با توجه به ظرفیت های موجود تمامی روستاهای این بخش هدف گردشگری هستند.

بخشدار چهاردانگه با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری این بخش گفت: سایت وستمین،چشمه سورت،آب بندان الندان،چشمه چورت و طبیعت بکر از ظرفیت های مناسب جذب گردشگر و مسافران نوروزی در بخش چهاردانگه ساری است.

جعفری با اشاره به امکانات رفاهی فراهم شده در روستاهای هدف توسعه گردشگری بخش چهاردانگه گفت: در این روستاها امکانات لازم جهت اسکان و پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی در قالب اقامت‌گاه بوم‌گردی تدارک دیده شد.

وی از استقرار تیم مستند ساز در دریاچه "چورت" خبر داد و تصریح کرد: این مستند تحت عنوان " چهاردانگه" با معرفی جاذبه های گردشگری و منابع طبیعی در ایام نوروز از شبکه دو سیما به نمایش گذاشته می شود.

جعفری ادامه داد:تمامی نیروهای خدماتی و رفاهی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی آماده باش هستند.

چهاردانگه با توجه به تنوع آب هوایی ( دارای آب هوای معتدل خزری در قسمت شمالی بخش، آب هوای کوهستانی در قسمت میان بند بخش و نیمه بیابانی در قسمت جنوبی بخش )، دارای 97 روستا ،107 آبادی ،جنگل های انبوه، چشمه های آب معدنی ، آبندان ها ، آبشار ها ، اماکن تاریخی و زیارتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز