خبرگزاری کار ایران

آیین‌نامه تعیین شرایط پذیرش دانشجو – معلمان بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۸۶۳

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش از بررسی آیین‌نامه تعیین شرایط پذیرش دانشجو و معلمان در نهصد و شصت و سومین جلسه شورای عالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ گردهمایی مشترک معاونین و مشاوران و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

مهدی نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در این گردهمایی گفت: هفته گذشته نهصد و شصت و سومین جلسه شورای عالی تشکیل شد و موضوعی که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت آیین نامه تعیین شرایط پذیرش دانشجویان و معلمان بود.

وی ادامه داد: این مساله همچنین در کمیسیون و صحن علنی شورا کماکان مطرح است و با دقت فراوانی توسط اعضای شورا بررسی می‌شود.

ادهم با اشاره به اینکه معلم مهمترین عنصر تعلیم و تربیت است گفت: بهترین شرایط برای یک معلم این است که در اختیار آموزش و پرورش باشد البته همین مساله نیز بسیار مورد بررسی در جلسه‌های ما قرار گرفته است.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در پایان اظهار داشت: باید از سوی نهادها و ارگان‌های دیگر ضوابط و شرایط این موضوع همسو شود از منظر شورای عالی این موضوع کاملا مشخص است که باید در مرحله بعد وارد مذاکره با دیگر دستگاه‌ها شویم تا بر اساس آن دانشجو و معلم پذیرش کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز