خبرگزاری کار ایران

سرخیو راموس، فراتر از یک کاپیتان

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۷۰۶

سردبیر نشریه آ.اس از نقش ویژه راموس در رئال مادرید خبر داد.

به گزارش ایلنا، فقط از راموس بر می آمد که با خودش مصاحبه کند و در اینستاگرام منتشر کند. ایده آل این بود که او با یک رسانه صحبت کند اما با توجه به دوران جدید و سختگیری‌هایی که باشگاه‌ها در زمینه مصاحبه بازیکنانشان با رسانه‌ها انجام می‌‌دهند او تصمیم گرفت که یک گام به جلو برای اطلاع رسانی به هواداران بردارد.

این که کاپیتان به عنوان اول شخص به سوالاتی که این روزها رد شبکه‌های اجتماعی از او می‌پرسند، پاسخ بدهد نشانه‌ای از شخصیت جدی اوست که هرگز نا امید نمی‌شود. او در ابتدا از خودش انتقاد کرد و با 200 درصد توانش پذیرفت که کارتش اشتباه بوده است. او در مورد ضبط مستند در شب بازی با آژاکس، جنگ با مارسلو در تمرینات و بحث مربی صحبت کرد. (در زمان انتشار مصاحبه‌اش کسی از انتخاب زیدان خبر نداشت).

به همین خاطر است که مردم، سرجیو را دوست دارند و خیلی راحت اشتباهاتش را می‌پذیرند چرا که او هم مثل هر کسی می‌تواند اشتباه کند. راموس برای حمایت از هم تیمی‌هایش به وایادولید سفر کرد و وفاداری خود را نشان داد. او یک کاپیتان ظاهری نیست. کاپیتانی است که همه عواقب را می‌پذیرد.

دوست دارد که چهره‌اش را نشان بدهد. زمانی در مقابل کونته ایستادگی کرد و و حالا که آمدن مربی پرتغالی منتفی شده جایگاهش هم مستحکم شده است. زیدان و راموس یک زوج مستحکم هستند و این خبر خوبی برای رئال است.

توماس رونکرو (سردبیر آ.اس)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز