خبرگزاری کار ایران

در رفاه مهمانی تخفیف هاست/ تخفیف های ویژه «هفت سور» در فروشگاه های رفاه سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۶۷۰

در بازه بیست و دوم الی بیست و نهم اسفندماه ، محصولات با نهایت تخفیف در فروشگاه های رفاه سراسر کشور به فروش می رسد.

ایلنا، از روز چهارشنبه 22 اسفندماه تا 29ام جشنواره هفت روزه رفاه برای خرید نوروزی با نام «هفت سور» در فروشگاه های  سراسر کشور برگزار می شود.

علی صبری، مدیر بازاریابی و برندینگ شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با اعلام این خبر گفت : در "هفت سور" کالاهای گوناگون با تخفیف های حداکثری به فروش می رسد. و رفاه هر روز یک سور برای همه ایرانیان دارد. که به این شرح است:

سور اول در 22 اسفندماه با فروش ویژه کالاهای شوینده، سلولوزی و بهداشتی، سور دوم 23 اسفندماه با فروش ویژه آجیل، شیرینی و خشکبار، سور سوم 24 اسفندماه با فروش ویژه لوازم خانگی، سور چهارم 25 اسفندماه با فروش ویژه اقلام سفر و پوشاک، سور پنجم 26 اسفندماه با فروش ویژه میوه و لبنیات، سور ششم 27 اسفندماه با فروش ویژه مواد پروتئینی و 28 اسفندماه نیز سور آخر خواهد بود که اعلام میگردد.

صبری خاطرنشان کرد: مشتریان می توانند در کنار بهره مندی از تخفیفات فوق العاده  «هفت سور» با هر ۱۰۰ هزار تومان خرید یک شانس جهت برنده شدن 7 دستگاه خودرو BISU T3 داشته باشند. لازم به ذکر است  مانند قرعه کشی های قبلی، مشتریان می‌توانند با افزایش امتیاز و خریدهای بیشتر و یا نصب اپلیکیشن رفاه من، شانس خود را  قرعه کشی افزایش دهند.

وی افزود:

مشتریان جهت شرکت در قرعه کشی بعد از خرید شماره موبایل خود را جهت ثبت در سامانه باشگاه مشتریان رفاه به صندوق دارهای مستقر در فروشگاه ها ارائه دهند و اخبار جدید جشنواره “هفت سور” را از طریق سایت اینترنتی، اینستاگرام، تلگرام، اپلیکشین رفاه من و آپارات رفاه در فضای مجازی  دنبال کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز