خبرگزاری کار ایران

بعد از ناکامی در سه بازی اخیر

فریرا مچ برانکو را خواباند / صعود پرسپولیس به خطر افتاد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۵۷۰

با شکست برابر السد کار سرخپوشان برای صعود سخت‌تر از قبل شد.

به گزارش ایلنا، السد قطر موفق شد با تگ گل بغداد بونجاح در دقیقه 94 به برتری برسد تا پرسپولیس همچنان در حسرت برد در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان بماند. 

این بازی را می‌توان جدال تفکرات برانکو ایوانکوویچ و مانوئل فریرا دو سرمربی باتجربه فوتبال آسیا دانست. ای دو مربی در فصل قبل هم در مرحله نیمه‌نهایی برابر هم قرار گرفتند که در نهایت برانکو موفق شد همتای پرتغالی خود در السد را شکست دهد و تیمش را به فینال آسیا برساند. 

اما تصمیمات امروز برانکو علامت سوال‌های زیادی را در ذهن هواداران فوتبال ایران ایجاد کرد و شاید بتوان یکی از دلایل ناکامی پرسپولیس را تعویض‌های اشتباه سرمربی این تیم دانست. 

در شرایطی که پرسپولیس برخلاف فصل گذشته لیگ قهرمانان از نیمکت پر مهره‌ای سود می‌برد و بازیکنانی در اختیار دارد که هر لحظه قادر به تغییر دادن نتیجه بازی هستند برانکو بار دیگر با تعویض‌های دیرهنگام خود باعث انتقاد هواداران شد. 

اولین تعویض پرسپولیس در دقیقه 83 بازی رقم خورد و سیامک نعمتی جانشین ماریو بودیمیر شد. سروش رفیعی و محمد حسینی نیز در وقت‌های تلف شده به بازی آمدند. با توجه به فرصت کم این بازیکنان در بازی شاید نتوان از عملکرد آن‌ها انتقاد کرد اما تعویض‌های دیرهنگام سرمربی هرگز قابل دفاع نیست. 

حسینی در 1 دقیقه‌ای که در زمین بود اشتباه بزرگی مرتکب شد و با یارگیری اشتباه زمینه‌ساز تک گل بازی شد. سیامک نعمتی نیز در اندک دقایق حضورش در بازی فرصت گلزنی داشت اما نتوانست از سانتر عالی مهدی ترابی استفاده کند. 

شاید اگر برانکو زودتر تعویض می‌کرد نتیجه بازی چیز دیگری بود. خصوصا ورود سروش رفیعی به بازی با توجه به آمادگی بالا این روزهای او می‌توانست به نفع پرسپولیس تمام شود. با توجه به ضعف السد در توپ‌های شروع مجدد و توانایی بالا سروش در خطا گرفتن از حریف حضور او می‌توانست برگ برنده پرسپولیس باشد اما تصمیمات اشتباه برانکو راه پرسپولیس برای صعود را حسابی سخت کرد. 

البته این نکته را نباید فراموش کرد که برانکو معمار پرسپولیس نوین چند فصل اخیر بوده و نشان داده همیشه تصمیم‌های اشتباهش را جبران کرده و با نتایج خوبش می‌تواند بار دیگر بر محبوبیت خود نزد هواداران سرخپوش بیفزاید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز