خبرگزاری کار ایران

اپلیکیشن نظافت منزل پاکینو

شرکت خدماتی نظافتی یکتا فعال در حوزه نظافت منزل

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۳۰۲

شرکت خدماتی نظافتی یکتا پاک اندیشان توانسته با ارائه اپلیکیشن پاکینو، دسترسی به خدمات نیازهای خدماتی نظافتی را همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا ارائه دهد.

در عصر تکنولوژی، انسان‌ها دنبال کامل‌ترین، به روزترین و البته آسان‌ترین راه زندگی هستند.

با پیدایش لوازم‌های هوشمند، نیاز افراد به استفاده از تکنولوژی و استفاده از لوازم‌های مدرن افزایش یافته و حالا نیازهای بشر فقط به لوازم و اسباب زندگی برای معیشت ختم نمی‌شود،  اکنون تکنولوژی‌های نرم افزاری مثل اپلیکیشن‌ها  زندگی را برای همه راحت‌تر کرده است.

شرکت خدماتی نظافتی یکتا پاک اندیشان با 7 سال سابقه درخشان و قابل اعتماد در یک سال گذشته اپلیکیشن پاکینو  را خلق کرده است، این اپلکیشن با امنیت بالای خود و اخذ مجوزهای لازم و کاربری آسان و جالب توانسته نیازهای خدماتی نظافتی را برای زندگی مدرن تسهیل کند. اپلیکیشن پاکینو در حال حاضر قابل نصب روی سیستم عامل اندروید و ای او اس است که از  بازار و  اپل استور و مارکت اول می‌توان آن را به صورت رایگان دریافت کرد.با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی، گزینه‌های مختلفی را از جمله متراژ منزل، تعداد خواب‌ها، نظافت منزل و  نظافت ساختمان و  پذیرایی از جشن‌ها و محل کار و ساعت کاری را انتخاب کرد.

مبلغ پرداختی با انتخاب کردن فیلدهای فیلتر نیز  قابل رویت است، همچنین امکان پرداخت آنلاین هم برای اپلیکیشن پاکینو در نظر گرفته شده است، اکاربران این اپلیکیشن حتی می‌توانند به روش پرداخت در محل و نقدی هم پرداخت خود را انجام دهند.

این اپلیکیشن بر خلاف تمام اپلیکیشن‌های خدماتی  و نظافتی به صورت اتوماتیک نیروی نظافتی را انتخاب نخواهد کرد بلکه تیم مجرب پشتیبانی نیروی مناسب مورد نیاز را در اختیار قرار خواهد داد، زیرا هر کدام از نیروها آموزش‌های مختص خود را گذرانده‌اند.

در این برنامه می‌توان به صورت آنلاین رزرو روزهای آتی برای نیرو خدماتی را هم را تجربه کرد و در صورت بروز سوال یا مشکل با تیم پشتیابی پاکینو که به صورت 24 ساعته آماده خدمات‌دهی هستند،  تماس برقرار کرد.

شرکت خدماتی نظافتی یکتا فعال در حوزه نظافت منزل

شرکت خدماتی نظافتی یکتا پاک  اندیشان با سابقه درخشانی که در عرصه خدمات به صورت سنتی دارد توانسته خدمات خود را به مشتریان ارایه کند اما مدتی است با توجه به مدرنیته شدن یک‌سال اخیر این مجموعه توانسته با ارائه فرآیندهای تازه در نظافت و خدمات، رضایت مشتریان را جلب کند.

شرکت خدماتی نظافتی یکتا پاک اندیشان با رعایت اصول ایمنی و اخلاقی و امنیتی نیروهای خود را برای کار نظافت استخدام کرده است. مدیران این شرکت تمام تجربه‌های خود را برای امنیت مشتریان به کار بسته‌اند تا بهترین و به روزترین اپلیکیشن مورد نیاز کاربران را ارایه دهند.

تیم پشتیبانی 24 ساعته، اخذ مجوزهای لازم از ادارات مربوطه برای تعلیم نظافتچی‌های با تجربه و تیم مجرب اداری و مسئولیت‌پذیر همه از جمله مزیت‌های مجموعه خدماتی نظافتی یکتا  است که در تمامی این سال‌ها توانسته بهترین خدمات را ارائه دهد و جزو برترین‌های خدمات نظافتی باشد.

مدیران پاکینو همچنین توانسته‌اند در صدا و سیما جمهوری اسلامی به عنوان برنامه برتر ایرانی این اپلیکیشن را معرفی و آموزش ساده خود را برای عموم به عرضه در بیاورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز