خبرگزاری کار ایران

آمادگی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای گردشگری نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۲۷۸

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از راه‌اندازی خطوط گردشگری (تهران‌گردی) در شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیمان سنندجی در خصوص راه اندازی خطوط گردشگری (تهران‌گردی) در شهر تهران اظهار داشت: شرکت واحد ضمن ارائه خدمات مناسب از طریق اتوبوسهای تندرو و سایرخطوط اصلی شهر، در ایام نوروز با راه اندازی  2 خط گردشگری با پوشش دسترسی به  اماکن تاریخی، مذهبی و تفریحی که در کمیته حمل ونقل عمومی شهر تهران تصویب شده بود برای ایام نوروز 98 به شهروندان تهرانی، میهمانان و مسافران نوروزی، خدمات حمل ونقلی ارائه خواهد داد.

ایشان افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی های بین بخشی با ستاد گردشگری شهرداری تهران، این آمادگی وجود دارد برای ارائه سرویس مناسب تور گردشی تهرانگردی، به شهروندان و میهمانان تهران، در خدمت این عزیزان باشد.

مسیرهای تعیین شده در مسیر خط 1 گردشگری: از میدان تجریش- پارک وی- مجموعه عباس آباد- میدان هفت تیر- میدان فردوسی- چهار راه ولیعصر(عج) – میدان آزادی و سپس برج میلاد تهران و باغ موزه ایرانی و در مسیر خط 2 گردشگری: از میدان امام خمینی(ره)- میدان حسن آباد- پل حافظ- چهارراه استانبول-میدان بهارستان- میدان ارگ- پایانه قورخانه، بصورت گردشی خواهد بود.

سنندجی گفت: اجرای طرح بعهده ستاد گردشگری شهر تهران که زیر مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری است، خواهد بود و این شرکت با راه اندازی خطوط، پشتیبانی سرویس حمل ونقلی را بر اساس درخواست آن ستاد، برنامه ریزی و هماهنگ کرده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این طرح با توجه به امکانات و امتیازات خاص پیش بینی شده با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه گردد و در ایام تابستان نیز شاهد ادامه اجرای این طرح در شهر تهران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز