خبرگزاری کار ایران

حمله خانگی به سه امتیاز حساس

ترکیب استقلال مقابل العین مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۱۰۳

شاگردان وینفرد شفر در دور جاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار در ورزشگاه آزادی برابر حریفشان وظیفه میزبانی را برعهده دارند.

به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استقلال از ساعت 19 امشب در ورزشگاه آزادی میزبان تیم العین امارات است. بازنده‌های هفته اول در تهران انگیزه زیادی دارند تا برای کسب سه امتیاز این مسابقه و زنده نگه داشتن شانس صعود توان بالایی را بکار بگیرند.

العین در حالی امارات را ترک کرده که کایو و محمد عبدالرحمن، دو بازیکن سرشناس و تاثیرگذارش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. تیم دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر امارات مسیر پر فراز و نشیبی را تحمل کرده است. آنها پس از قطع همکاری با زوران مامیچ در زمان برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا با گاریدو آغاز به همکاری کرده‌اند و فعلا در کنار شکست هفته گذشته برابر الهلال، 8 امتیاز تا صدر جدول رده بندی لیگ فاصله دارند.

در مقابل العین امارات امشب تیمی پا به زمین مسابقه می‌گذارد که در نیم فصل دوم به غیر از شکست برابر تراکتورسازی،‌ در مسابقات لیگ شکستی را تجربه نکرده و طی چهار بازی گذشته به 12 امتیاز دست یافته تا اکنون تنها دو امتیازی رتبه نخست جدول رده بندی لیگ برتر بایستد. تیم آماده وینفرد شفر البته در بازی هفته اول لیگ قهرمانان در خانه الدحیل با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و به دنبال جبران در ورزشگاه خانگی است.

این پیکار، نهمین رویارویی العین و استقلال خواهد بود. در هشت بازی قبلی استقلال چهار بار برنده بوده، دو دیدار را العین برده و دو بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. پرگل‌ترین رویارویی این دو تیم به بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته می‌رسد که تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان با نتیجه 6 بر یک شکست را پذیرفت. ناگفته نماند فرهاد مجیدی که این روزها در قامت مربی در کنار آبی‌‌‌ها حضور دارد، در سال 91 با پیراهن استقلال دروازه العین را باز کرده بود.

با نظر وینفرد شفر برای این مسابقه مهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، گادوین منشا و ایسما بازی را آغاز می‌کنند. 

حضور سه عنصر تهاجمی خارجی استقلال در خط حمله خبر از تفکرات تهاجمی وینفرد شفر برای این مسابقه می‌دهد. روزبه چشمی به خط دفاعی برگشته و میلاد زکی پور در بال چپ حضور دارد که جانشین امید نورافکن شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز