خبرگزاری کار ایران

مرادی: من از همه سامورایی‌تر هستم و کم نمی‌آورم/ نباید حسرت گذشته را بخوریم

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۸۸۳

مهاجم فولاد در مورد شرایط تیمش و عدم حضورش در ترکیب اصلی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بابک مرادی که در نقل و انتقالات زمستانی به فولاد خوزستان پیوسته، علیرغم فرصت‌های کوتاهی که به دست آورده، نمایش خوبی از خود در ترکیب این تیم به جا گذاشته است. با این حال او با بلندپروازی بزرگی از انگیزه‌اش برای ادامه فصل خبر می‌دهد و ابراز امیدواری می‌کند بتواند سهم بیشتری برای حضور در ترکیب به دست بیاورد.

مرادی در خصوص آخرین وضعیت تیم می‌گوید: در سه دیدار اخیر از کسب نتیجه ناکام ماندیم و این شرایط سختی برای ما شکل داده است. در هیچ کدام از بازی‌ها مستحق باخت نبودیم. خصوصا برابر سایپا و فرصت‌های مناسبی داشتیم که اگر با دقت بیشتری عمل می‌کردیم می‌توانستیم با امتیاز بازی را تمام کنیم.

وی ادامه داد: با این حال همه چیز برای آینده بهتر فراهم است. ما هیچ دلیلی برای ناامیدی نداریم و قبول داریم که فولاد در کنارش هوادارانش بهترین است و شایسته بهترین‌ها خواهد بود. باید خیلی بهتر عمل کنیم و حسرت گذشته را نخوریم و تلاش کنیم به بهترین‌ها در آینده برسیم.

مرادی درباره فرصت کمی که در این تیم به دست آورده می‌گوید: کادرفنی و شخص آقای قطبی بارها با من صحبت‌ کرده‌اند و اعلام رضایت کردند. اما اینکه فرصت کمی به دست می‌آورم را باید در بازی‌های آینده جبران کنم. من فولاد را انتخاب کردم تا یک اتفاق بزرگ در زندگی ورزشی‌ام رقم بزنم. پیشنهاد داشتم اما با مشورت‌هایی که گرفتم فضای پیشرفت را در این تیم بیشتر برای خودم مهیا دیدم. مطمئن هستم قادرم تا پایان فصل اگر فرصت بیشتری نصیبم شود عملکرد خوبی از خودم به جا بگذارم و این اعتماد را به بهترین شکل جواب دهم.

وینگر فولادی‌ها در ادامه در پاسخ به اینکه در ملوان با حضور در پست وینگر و مهاجم نمایش موفق تهاجمی با ثبت گل و پاس گل از خود به جا گذاشته و در فولاد بیشتر در پست غیرتخصصی به میدان رفته، گفت: اینکه در پست تخصصی خودم به میدان نرفتم به نظر کادرفنی بستگی دارد. مطمئنا آنها با در نظر گرفتن تمامی جوانب و برای موفقیت تیم تصمیم می‌گیرند. خودم دوست دارم در پست وینگر و حتی مهاجم کار کنم اما مثل همیشه به نظر مربیانم احترام می‌گذارم. مهم موفقیت تیم است و برای خوشحالی هواداران خواهیم جنگید.

وی درباره اینکه چقدر امیدوار است بتواند این رقابت برای حضور در ترکیب را به سود خود تمام کند گفت: برای من هیچ مرزی برای دستیابی به آرزوهایم وجود ندارد. به توانایی خودم ایمان دارم و این را می‌دانم که برای دستیابی به موفقیت باید جنگید و این را در طول سال‌های اخیر در برنامه‌ام قرار داده‌ام. رقبای سرسختی دارم اما من از همه سامورایی‌تر هستم و برای حضور در ترکیب کم نمی‌آورم و تا آخر می‌جنگم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز