خبرگزاری کار ایران

حمله مجری شبکه «فاکس‌نیوز» به نماینده زن مسلمان کنگره

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۷۲۶

مجری شبکه تلویزیونی «فاکس‌نیوز» آمریکا به نماینده زن مسلمان کنگره به خاطر حجابش حمله کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «جانین برو» مجری شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا با حمله به «ایلهان عمر» نماینده دموکرات کنگره، حجاب و پایبندی او به دین اسلام را در تضاد با قانون اساسی آمریکا توصیف کرد.

وی افزود: «این نماینده دموکرات با اعتقادات اسلامی خود با اسرائیل مبارزه می‌­کند».

برو همچنین گفت: «نگاه خصمانه عمر علیه اسرائیل برآیند حزب دموکرات کنگره نیست، پس این نگاه از کجا نشأت می­‌گیرد؟ خوب فکر کنید، عمر بر اساس آموزه‌­های قرآن که زنان را به راعایت حجاب دستور می­‌دهد، پوشش حجاب دارد».

وی در ادامه گفت: «آیا پایبندی عمر به حجاب دال بر مسلمان بودن او نیست؟ این امر به نوبه خود با قانون اساسی آمریکا در تناقض است».

روزنامه ایندیپندنت انگلیس در این‌باره نوشت: «به‌رغم ادعاهای برو هیچ دلیلی بر نقض قانون اساسی آمریکا توسط ایلهان عمر وجود ندارد».

«بریان کلاس» استاد علوم سیاسی آمریکا اظهارات برو را تنفر علیه اسلام از سوی متحد نزدیک «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا توصیف کرد.

ایلهان عمر تنها نماینده محجبه و یکی از دو زن مسلمان کنگره آمریکا است که هفته گذشته نسبت به اعمال فشار کمیته روابط عمومی آمریکایی اسرائیلی (ایپاک) به شدت انتقاد کرده بود.

این انتقاد موجب ناراحتی نمایندگان دو حزب شد و آن را در دشمنی با اسرائیل توصیف کردند.

ترامپ روز جمعه گذشته در واکنش به این اظهارات نوشت که دشمنانش در حزب دموکرات به حزب دشمن اسرائیل و دشمن یهود تبدیل شده‌­اند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز