خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج عشایری:

رسانه‌های اسلامی برای شنیده شدن صدای مظلومیت مسلمانان تلاش خود را انجام دهند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۷۸۲

رسانه های مدعی آزادی غربی تلاش می کنند حادثه شارلی ابدو را نتیجه تروریسم اسلامی نشان دهند و همه مسلمان را متهم به مخالفت با آزادی بیان و انجام عملیات تروریستی کنند.

مسئول سازمان بسیج عشایری گفت: می خواهند جنایت چپل هیل را نتیجه یک اتفاق ساده جلوه دهند و ردپای اسلام ستیزی را در این حادثه از بین ببرند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ دوستعلی آزوغ ضمن محکوم کردن سکوت رسانه‎های غربی در پی اقدام جنایت‌کارانه و شهادت سه تن از مسلمانان کارولینای شمالی در حادثه چپل‎هیل، اظهار کزد: بدون شک اگر قربانیان این حادثه، مسلمان نبودند، امروز غول رسانه‎ای غرب در سکوت خبری به‌سر نمی‎برد و حداقل آن را بلافاصله محکوم می کردند.

وی این اتفاقات هولناک را عجز و درماندگی غرب از اثرات نامه مقام معظم رهبری به جوانان جهان دانست و با انتقاد شدید از این اتفاقات وحشیانه و تبعیض نژادی، افزود: این حوادثدر کشوری رخ می دهد که ادعای حقوق بشر دارد در حالیکه در کشور خود هیچگونه امنیت جانی ندارند و هر لحظه امکان کشته شدن بر اثر نژاد و رنگ پوست و دین و مذهب وجود دارد. در ماجرای قتل و کشتار سه دانشجوی چپل هیل تنها گناه آنان داشتن حجاب بود.

وی در ادامه بیان کرد: رسانه های مدعی آزادی غربی تلاش می کنند حادثه شارلی ابدو را نتیجه تروریسم اسلامی نشان دهند و همه مسلمان را متهم به مخالفت با آزادی بیان و انجام عملیات تروریستی کنند ولی جنایت چپل هیل را نتیجه یک اتفاق ساده جلوه می دهند و می خواهند ردپای اسلام ستیزی را در این حادثه از بین ببرند.

مسئول سازمان بسیج عشایری با محکوم کردن این اقدام رسانه های غربی اظهار کرد: از رسانه های آزاداندیش و مستقل جهان و رسانه های اسلامی که امروز وظیفه‌شان از هر زمان دیگر سنگین‌تر شده، می خواهم برای این که صدای مظلومیت مسلمانان جهان شنیده شود تمام تلاش خود را انجام دهند و از طریق شناساندن حقیقت اسلام جلوی جوسازی رسانه ای را در غرب بگیرند و هرچه سریع‌تر‎ و قوی‎تر این جنایت خبیثانه را محکوم و هم‌پوشانی کنند و جامعه اسلامی و بین الملل باید در برابر این کشتار، موضع جدی گرفته و افکار عمومی نیز در برابر این جنایت بی‎رحمانه سکوت را بشکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز