خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

تا قیمت‌ها یکسان نشود رانت و فساد وجود دارد/ تعیین تکلیف مدیران پروازی تا آخر اسفند

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۵۹۴

استاندار زنجان گفت: تا قیمت‌ها یکسان نشود رانت و فساد وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای اداری استان زنجان، با اشاره به اینکه همه در حفظ آرامش جامعه نقش دارند و وظیفه مدیران خطیرتر است، گفت: حتما باید امور مربوط به استان اولویت‌بندی شده و در اجرای امور انضباط کلامی داشته باشیم.

استاندار زنجان، با اشاره به اینکه هدف از ارتقای وحدت باید منفعت مردم باشد، گفت: ضروری است در حوزه سرمایه‌گذاری همه یک عملکرد واحد داشته باشند.

وی با بیان اینکه خود مردم نیز متوجه مشکلات هستند و کشورداری مشکلات خاص خود را دارد، گفت: دادن آدرس غلط به مردم موجب اذیت آنها می شود.

حقیقی، افزود: اطلا‌ع‌رسانی خدمات دولت یکی از ضروریات است در صورتی که این امر راضایت بخش نیست.

استاندار زنجان از طراحی سایتی برای اطلاع‌رسانی مدیران و ارائه گزارش در آن خبر داد و گفت:  برخی از اقدامات استان در حوزه اجرای اقتصاد مقاومتی و همچنین ستاد رفع تسهیل و موانع ضروری است.

حقیقی،  با اشاره به اینکه مدیران نباید از انتقاد رسانه‌ها بترسند، تاکید کرد:  رسانه‌ها نیز نباید در صدد تخریب باشند.

استاندار زنجان، همچنین به انتخابات سال آینده اشاره کرد و گفت: انتخابات فرصت است و به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم که انتخابات را به تهدید تبدیل کند.

به گفته وی  هرگونه سواستفاده از فضا برای انتخابات ممنوع است، و فرمانداران در این زمینه نقش اساسی دارند.

استاندار زنجان،  با تاکید بر داشتن برنامه از سوی مدیران، تصریح کرد: از مدیران می‌خواهم که تا ۳۱ فروردین ماه سال آینده یک نقشه راه ارائه کنند.

حقیقی همچنین به بحث مدیران پروازی شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: تا پایان اسفند همه مدیران پروازی شهرستانی باید تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه باید تا پایان اسفندماه مدیران پروازی شهرستانی برکنار و جایگزین آنها معرفی شود، گفت: در انتخاب مدیران اشخاص بومی در اولویت هستند.

حقیقی در ادامه به بحث توزیع مرغ در استان اشاره کرد و گفت: طی ۷۶ روز گذشته در استان زنجان برخلاف سایر استان‌ها قیمت مرغ گرم ثابت بوده و در این بازه زمانی ۲ هزار و ۵۵۰ تن مرغ در استان توزیع شده است.

استاندار زنجان ، با اشاره به چهار محور اساسی در تنظیم و بازرسی بازار در آستانه نوروز تاکید کرد: در این خصوص  قیمت ثابت کالا های اساسی، حائز اهمیت است و نظارت و بازرسی دقیق و شبانه‌روزی، انصاف از سوی مرغداران، فروشندگان و کشتارگاه‌ ها و همکاری مردم نیز  می تواند موثر باشد.

وی،  در پایان اضافه کرد: تا قیمت یکسان نشود رانت و فساد وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز