خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

اعلام آمادگی برای شناسایی مالکیت اراضی در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۳۳۰

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: برای شناسایی مالکیت اراضی در سراسر کشور اعلام آمادگی می‌کنیم تا با همکاری بنیاد مستضعفان اسناد املاک به مردم واگذار شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، احمد تویسرکانی در مراسم اهدای 80 هزارومین سند املاک علوی با بیان اینکه با عنایت رهبری اقدامات مهمی در راستای رفع محرومیت در اقصی نقاط کشور برداشته شده است گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اقصی نقاط کشور حضور دارد و سعی کرده‌ایم زیرساخت‌هایی را ایجاد کنیم که بتوانیم اسناد املاک مردم را به آنها واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه شناسایی مالکیت‌ها بسیار سخت بود اظهار داشت: در میان اسنادی که در حال تجزیه بودند شناسایی مالکیت املاک بسیار پیچیده بود.

وی افزود: در شناسایی املاک در پرونده‌های عجیب و غریب با مشکلاتی مواجه بودیم اما توانستیم با زیرساخت‌های مدرن ین امر مهم را انجام دهیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه صدها میلیون سابقه اسکن و تصویربرداری شده است گفت: بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام در واگذاری املاک به مردم اقدامات بسیار مهمی انجام دادند و همین جا اعلام آمادگی می‌کنیم تا با سرعت و جدیت اسناد املاک مردم را به آنها واگذار کنیم.

تویسرکانی گفت: با حمایت رهبری و جدیت بنیاد مستضعفان امروز توانستیم اسناد اراضی اقشار ضعیف که سال‌ها بر روی این اراضی زحمت کشیده‌اند را به آنها واگذار کنیم و امیدوارم این اقدام در جهت رضایت مردم ادامه پیدا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز