خبرگزاری کار ایران

انتقاد لیبرمن از مخالفت نتانیاهو با طرح ترور رهبران حماس و جنبش جهاد اسلامی

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۱۸۶

رئیس حزب «اسرائیل، خانه ما» روز گذشته-شنبه- از نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل مخالفت با طرح پیشنهادی انجام عملیات برای ترور رهبران حماس و جنبش جهاد اسلامی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی،‌ «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل: خانه ما» طی سخنرانی در مراسمی در شهر «کفاریونا» از مخالفت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح پیشنهادی ترور رهبران حماس و جنبش جهاد اسلامی به شدت انتقاد کرد. 

وی افزود: «من به نتانیاهو گفتم که باید سخت ترین ضربه‌ها را به پیکره تمام تجهیزات نظامی جهاد اسلامی و حماس وارد کنیم».

لیبرمن در توضیح این مطلب گفت: «آن زمان که وزیر جنگ بودم، طرح تصفیه رهبران این دو جنبش را مطرح کردم اما نتانیاهو با آن مخالفت کرد». 

این وزیر سابق جنگ اسرائیل تأکید کرد که از زمان استعفایش در نوامبر گذشته تا کنون تلاش کرده تا نتانیاهو و شورای امور امنیتی و سیاسی  کابینه را نسبت به لزوم انجام این طرح قانع کند. وی در ادامه افزود: «اما سرانجام هیچ گزینه‌ای غیر از استعفا پیش روی من نبود».

لیبرمن با اشاره به افزایش توان نظامی دو جنبش حماس و جهاد اسلامی، تأکید کرد که موشک‌های این دو جنبش طی دو سال آینده می‌توانند تل آویو را هدف قرار دهند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز