خبرگزاری کار ایران

طاهرخانی بیان کرد:

10 درصد بودجه شهرداری الوند در جیب 9 بدهکار/ مهلت 10 روزه به بدهکاران

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۰۹۲

سرپرست شهرداری الوند گفت: 10 درصد بودجه سال ۹۷ در جیب ۹ نفر از بدهکاران به شهرداری الوند قرار دارد.

به گزارش ایلنا، مصطفی طاهرخانی با اعلام این خبر اظهار کرد: شهروندان خوش‌حساب الوندی که عوارض سالیانه خود را به‌موقع پرداخت می‌کنند، امیدوارم الگویی برای شهروندانی شوند که با بی‌اعتنایی و اجحاف در حق دیگر شهروندان چندین سال است از پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری سرباز می‌زنند و مدیریت شهری را در حل مشکلات شهری یاری نمی‌کنند.

وی افزود: از زمان خدمت در شهرداری الوند چندین بار از این شهروندانی که خوش حساب نیستند، دعوت شده و از آنان درخواست شده نسبت به پرداخت بدهی خود به شهرداری اقدام کنند که بی‌نتیجه بود و اخطارهای مکرر هم بی‌اثر ماند.

سرپرست شهردای الوند ادامه داد: در حالی‌که تاریخ بدهی شهروندان مذکور بیش از چند سال است که با توجه به نرخ تورم و افزایش هزینه‌‎ها، مبالغی که می‌توانست سال‌های گذشته بخشی از اعتبار پروژه‌های عمرانی شهر را تامین کند و باعث آبادانی شهر شود نسبت به سال‌های گذشته کم ارزش شده است.

طاهرخانی اضافه کرد: شهروندانی که خوش‌حساب نیستند فکر می‌کنند همیشه در حاشیه امن بوده و می‌توانند با سوء‌استفاده از حق‌الناس و بیت المال برای خود سرمایه‌اندوزی کنند.

سرپرست شهرداری در پایان یادآور شد: برای احقاق حقوق مردم و شهر با این بدهکاران هیچ‌گونه تعارفی نداشته و یک فرصت 10 روزه به این افراد داده می‌شود که نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند و در صورت عدم پرداخت بدهی، با این افراد به کمک رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب و از طریق قانون نسبت به بازپس‌گیری حق مردم اقدام می‌کنیم.

طاهرخانی یادآور شد: در صورت لزوم اسامی و لیست بدهی بدهکاران شهرداری به صورت علنی و عمومی اعلام می‌کنیم.

وی افزود: 10 درصد بودجه سال ۹۷ در جیب ۹ نفر از بدهکاران به شهرداری الوند قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز