خبرگزاری کار ایران

بهترین زمان سفر به تور آفریقا،استرالیا و برزیل

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۹۵۳

با آغاز شدن فصل زمستان در آفریقای جنوبی، ایران وارد تابستان میشود. زمستان های آفریقا شامل باران های فراوان می‌باشد. دمای هوا آفریقا در این فصل بین 10 تا 15 درجه سانتی‌گراد است. علاوه بر آن مسافرانی که با سرما اذیت نمی شوند این قابلیت را دارند که با قیمت کم در زمستان تور آفریقای جنوبی را انتخاب کنند.

ایلنا؛ بهترین زمان سفر به تور آفریقای جنوبی

دقت کنید که آفریقا در نیمکره جنوبی قرار دارد، آب و هوای این کشور با ایران خیلی فرق می کند. برای مثال فصل تابستان در آفریقای جنواین کشور همزمان با فصل زمستان در ایران است.

توجه داشته باشید که فصل‌های زیر براساس آب و هوای کشور آفریقای جنوبی شرح داده شده‌اند.      

بهار

سپتامبر تا نوامبر

در آفریقای جنوبی فصل بهار با پاییز ایران برابر است. دمای هوا  در این فصل تا 21 درجه سانتی‌گراد زیاد می شود، فصل بهار در این کشورمطلوب ترین زمان به منظور گشتن و بازدید از طبیعت آفریقا می‌باشد. اما به خاطر هوای بسیار مطلوب در بهار قیمت تور آفریقای جنوبی به همان میزان زیادترمی شود.

تابستان

دسامبر تا فوریه

فصل تابستان در آفریقای جنوبی با ماه های آذر تا اسفند ایران همزمان است، گردشگران کل دنیا تابستان را برای مسافرت به آفریقای جنوبی انتخاب می‌کنند. تابستان پر بازدیدترین فصل در آفریقای جنوبی است. آب وهوا در تابستان آفریقا تقریبا گرم می‌باشد ولی برای مسافرت خیلی مطلوب است.

پایـیـز

ماه مارچ تا می

با شروع شدن پاییز در آفریقای جنوبی، ایران فصل بهار را آغاز می کند. دمای هوا در این فصل بین 15 الی 17 درجه سانتی‌گراد گوناگون است. درسته که مسافران کمتری در این فصل به آفریقا مسافرت می‌کنند اما با این وجود گشت‌وگذار و تفریح در این کشور مطلوب است. قیمتت تور آفریقای جنوبی در پاییز کمتر از بهار و تابستان است.

زمستان

ژوئن تا آگوست

با آغاز شدن فصل زمستان در آفریقای جنوبی، ایران وارد تابستان میشود.  زمستان های آفریقا شامل باران های فراوان  می‌باشد. دمای هوا آفریقا در این فصل بین 10 تا 15 درجه سانتی‌گراد است. علاوه بر آن مسافرانی که با سرما اذیت نمی شوند این قابلیت را دارند که با قیمت کم در زمستان تور آفریقای جنوبی را انتخاب کنند.

 سه تا از جاذبه های محبوب گردشگری آفریقای جنوبی

دیدن نهنگ های غول پیکر آفریقای جنوبی

مسیر تماشای نهنگ ها در طول جنوب کیپ تاون آغاز می شود و تا دوربان، ۱،۲۰۰ مایل از مرز ساحلی امتداد می یابد. این مسیر شامل تعدادی محوطه حفاظت شده معروف که یکی از آنها مسیر باغ و دیگری پارک ملی Tsitsikamma و Transkei است.

در ژوئن تا نوامبر برای تماشای نهنگ ها بسیار مطلوب است. دیدن نهنگ ها در آفریقای جنوبی از برترین جاذبه های گردشگری جهان محسوب مس شود. که سالانه تعدادی زیادی گردشگر فقط برای دیدن این نهنگ ها تور آفریقای جنوبی را انتخاب می کنند.

یکی از ۷ عجایب طبیعت کیپ تان- آفریقای جنوبی

کوه جدول

این کوه در کیپ تان است و از برترین جاذبه های گردشگری و توریستی بخوردار است. گردشگران زیادی به وسیله سیم یا کابل نقاله و یا حتی با کوه نوردی به بالای کوه میروند. در قسمت شرقی کوه باغ گیاه شناسی ساخته است و همچنین در بالای کوه رستوران بسیار زیبا نیز بنا شده.

محبوب ترین غار توریستی کیپ تان-آفریقای جنوبی

این غار که نامش CANDO  است  تقریبا ۳۰۰ کیلومتری شرق کیپ تان در دامنه بسیار زیبا رشته کوه Swartberg قرار دارد. این غار از برترین و زیباترین و محبوب ترین غار های جهان است که توجه گردشگران را به خودش جلب کرده.

نقش و نگارهای های موجود در دیوار های غار و اسناد نشان می دهد که به دوران ماقبل تاریخ مربوط است.

۳ نوع برای بازدید این منطقه وجود دارد:

• مدل منظره: پیاده روی راحت به وسیله دو راه پله موجود.

• مدل استاندارد: مدت زمان آن 1 ساعت و نیم است که شمال چند راه پله است.

• مدل ماجراجویی: مدت زمان این هم 1 ساعت و نیم است. که با استفاده از چراغ قوه ازراه رو های تنگ میخزید و از صخره های شیب دار بالا می روید.

تور استرالیا

درباره استرالیا بیشتر بدانیم

استرالیا در نیمکره ی جنوبی قرار دارد و کشوری گسترده می باشد.جمعیت آن بالغ بر بیست میلیون نفر بوده و رتبه ی ششم را در رده بندی وسیع ترین کشورها به خود اختصاص داده است.این کشور متشکل از دو قلمرو و 6ایالت می باشد و کانبرا پایتخت این کشور وسیع است.

بهترین زمان سفر به تور آفریقا،استرالیا و برزیل

زبان و خط استرالیا

زبان رسمی این کشور همان انگلیسی است اما گویش آن کمی متفاوت است و به گویش استرالیایی معروف می باشد.این گویش در مناطق مختلف استرالیا نیز فرق می کند.زبان ژاپنی جزء زبان هایی است که در میان مهاجران استرالیا مرسوم است.

تور استرالیا یکی از بهترین انتخاب ها در میان تورهای دیگر می باشد چراکه این کشور از جاذبه های توریستی زیادی برخوردار است.درمتن ذیل به طور مختصر به بخشی از جاذبه ها خواهیم پرداخت.

آشنایی با جاذبه های توریستی و گردشگری استرالیا

در این مقاله سعی داریم تا شما را با جاذبه های توریستی استرالیا بیشتر آشنا کنیم تا با خیال آسوده تور استرالیا را برای سفرتان انتخاب کنید.شما با انتخاب این کشور بر سرزمین رویاها قدم برمی دارید و مسافرتی بسیار عالی را تجربه خواهید کرد.آژانس هواپیمایی سام سیر این امکانات را برایتان فراهم کرده و با آفرهای ویژه ی تور استرالیا شرایط سفری رویایی را برنامه ریزی کرده است.اکنون به پربازدیدترین جاذبه های این کشور می پردازیم.

1. تالار اپرای سیدنی:این ساختمان زیبا در بنلونگ پوینت واقع شده است و از مواردی است که در یونسکو به ثبت رسیده است.تالار اپرا طراحی بی نظیری دارد و همین موضوع حیرت همگان را برانگیخته است.این مکان چشم نواز جزء بزرگ ترین نمادهای معماری در کل دنیا به حساب می آید.در3طرف دیوارهای این تالار،آب از طریق باغ های گیاهی به سمت جنوب جاری می شود.

2. دیواره بزرگ مرجانی: ازدومین جاذبه های استرالیا می باشد که این مورد هم در یونسکو ثبت شده است.در سال 1957 پارک آبی دیواری مرجانی رونمایی شد.این پارک به منظور محافظت کردن از سیصد ساحل مرجانی،ششصد جزیره ی قاره ای من جمله ویتساندی،جزایر مانگرو و سه هزار آب سنگ مرجانی به وجود آمده است.این پارک جزء 7شگفتی طبیعت در جهان است.امتداد آن برابر با فاصله ی بین ونکوور و مکزیک می باشد یعنی چیزی حدود دو هزار و سیصد کیلومتر است.با انتخاب تور استرالیا می توانید دراین منطقه شیرجه و غواصی فراموش نشدنی را با آژانس ما تجربه کنید.در این آب بیش از 1600 نوع ماهی گرمسیری وجود داردند که زیبایی و جلوه ی خاصی را به دریا بخشیده اند.شما می توانید وارد این آب ها شده و یا از طریق ایستگاه های زیر آب به تماشای دیواره ی مرجانی مشغول شوید.

3. پارک ملی اولورا کاتا جوتا:این مکان جزء محبوب ترین جاذبه های طبیعی استرالیا می باشد که دقیقا در مرکز سرخ استرالیا قرار دارد.این پارک ملی نیز از جمله مواردی است که در یونسکو ثبت شده است.صخره های گنبدی شکلی به چشم می خورند که رنگ آن ها قرمز است و زمانی که خورشید غروب می کند زیبایی خاصی به اطراف می بخشد.نام این صخره ها کاتا تیوتا می باشد.

 4. پل بندرگاه سیدنی:این پل که قوسی شکل و فولادی است و به جالباسی نیز معروف می باشد.طول پل پانصد متر و بلندای آن برابر با 134 متر است.پل بندرگاه نقطه ی اتصال سیدنی با منطقه ی مرکزی تجاری است.شما می توانید به بلندای پل صعود کرده و از تماشای منظره لذت ببرید.

5. پارک ملی بلو ماونتینز (کوهستان های آبی):این پارک مشمول میراث یونسکو بوده و در غرب سیدنی قرار دارد.پارک بلو ماونتینز درخت های گوناگونی دارد که از این درخت ها رنگ زیبای آبی ساطع می شود.علت نام گذاری آن نیز همین است و مه آبی رنگی از درخت ها به چشم می خورد.با رفتن به پارک ملی،می توانید از آبشار و دره های آن نیز لذت ببرید.

6. ملبورن: شهر ملبورن جزء دومین شهر بزرگ این کشور به حساب می آید و رستوران ها و فروشگاه ها و مکان های دیگر جزء جاذبه های شهر ملبورن هستند.3/1 مساحت این شهر را باغ ها و فضاهای باز اشغال کرده اند.نگارخانه ی ملی ویکتوریا نیزدراین شهر زیبا واقع شده است و جزء جاذبه های دیگر استرالیا است.

تور برزیل

در مسیر تور برزیل خودتون، حتما این غذاهای برزیلی را امتحان کنید

در برزیل برخی غذاهایی وجود دارد که همه چیز را راجع به آن کشور در خودش خلاصه کرده است، و اگر شما به تور برزیل رفته باشید و این 20 اسنک و دسر را امتحان نکرده باشید، خیلی از لذت های این تور برزیل را از دست داده اید. سفر شما به آمریکای جنوبی کامل نمی شود، مگر اینکه شما تمام این 20 مورد را حداقل یکبار در تور برزیل امتحان کنید!

بهترین زمان سفر به تور آفریقا،استرالیا و برزیل

Brigadeiro 

Brigadeiro یک توپ پر از تافل با شیر غلیظ شده که یا خرده های شکلات پوشیده شده است. Brigadeiro سنتی شکلات شیری است، اما نسخه های شکلات سفید آن نیز موجود است. اگر هم یک توت فرنگی وسط این توپ بگذاریم، حتی خوشمزه تر هم می شود.

Canjica

Canjica یک کاسه ای پر از ذرت سفید با شیر، مقداری هم شیر نارگیل و شیر غلیظ شده مخلوط شده تا حالت کرمی مانند داشته باشد و روی آن هم می توانید به داخواه خدوتون دارچین بریزید. این دسر در فستوال سالانه در ماه جون آماده می شود، اما چون خیلی خوشمزه است و نمی توان از خیر آن برای کل سال گذشت، براحتی در هر زمانی از سال شما می توانید این غذا را پیدا کنید.

Açaí

سوپر غذای açaí یک غذای سنتی در تور برزیل است، به ویژه در شهرهای ساحلی آن که به عنوان یک اسنک معروف است. سعی کنید آن را به صورت سوربیت ساده و یا با اضافه کردن یک موز، توت فرنگی یا گرانولا به آن، طعم جدید و کاملا متفاوتی را تجربه کنید. Açaí همچنین می تواند به عنوان یک اسموتی، آبمیوه، به صورت پودری و یا حتی اینکه در داخل غذای اصلی به شکل سرد، از آن استفاده کرد.

Romeu and Julieta

ترکیب عطر و طعم این دستورالعمل Romeu and Julieta برزیلی کاملا با هم جفت می باشد. به جرات می توانیم بگیم بهترین شورینی دنیا را دارید، مزه مزه می کنید! پنیر نرم، خوشمزه و شور با ژله شیرین گواوا (نوعی میوه شیرین شبیه پرتقال که در ایران با نام زیتون محلی شناخته می شود- ژله این میوه از ترکیب میوه با شکر و ژلاتین می باشد)، باعث شده است که این غذای ساده و منحصر بفردی باشد. این غذا را می توان به عنوان پیش غذا و یا دسر استفاده کرد. ولی یک چیزی را مطمئن هستیم، این غذا قلب شما را در تور برزیل تسخیر خواهد کرد!

Pão de Queijo  

این غذا خیلی فراتر از یک نان پنیر است. با آرد کاساو تهیه می شود و بنابراین بدون گلوتن است، این گلوله های کوچک از بیرون خیلی ترد و خشک هستند و از داخل نرم و پفکی هستند و داخل آنها با پنیر پر شده است. حاضر و اماده این غذا هم به صورت پاکتی و با تکه های گرد پنیر کوچک و یا بزرگ آن که به اندازه یک پرتقال بزرگ می شود،در تور برزیل به فروش می رسد.

Coxinhas  

این میان وعده دلپذیر یک کیک مرغ است که در داخل یک خمیر گرم و چسبناک پیچیده می شود و بعد اطراف ان در کره غلتانده می شود و سپس سرخ می شود. بعضی ها حتی مرغ داخل آن را با پنیر مخلوط می کنند تا هر گازی که می زنند حسابی پر ملات باشد. با پوسته ترد و خشک روی آن و داخل آن که بسیار نرم و پر می باشد، خیلی سخت است که بتوان در برابر خوردن دومی و سومی آن مقاومت کرد.

Beijinho de Coco

Beijinho de Coco را اگر بخواهیم معنی کنیم می شود بوسه کوچک نارگیل، که واقعا به سایز دهان شما هم می خورد. این دیر از شیر غلیظ شده با کره می باشد که داخل آن پودر نارگیل ریخته شده و آن را به شکل توپ های کوچک در می آوریم. این دسر با گل مخیک تزیین می شود. این توپ های کوچک لذت بخش، در مراسم تولد برزیلی خیلی محبوب هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز