خبرگزاری کار ایران

اکبرپور: همه باور دارند تیم شفر مدعی اول عنوان قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۸۹۷

پیشکسوت استقلال گفت: تیم خوب بازی کرد و با کسب سه امتیاز، روحیه استقلال برگرداند. امیدوارم این برد‌ها تداوم داشته باشد و تیم بتواند خود را به صدر برساند.

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال درباره مراسم تقدیر از او در دیدار با نفت مسجد سلیمان به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: از باشگاه قدردانی می‌کنم که این قدردانی را انجام داد. یادکردن از پیشکسوتان بسیار خوب است و از آقای فتحی و بزرگان استقلال در کمیته پیشکسوتان قدردانی می‌کنم. 

وی در ادامه درباره پیروزی استقلال در این دیدار، افزود: بعد از بازی آسیایی و شکست، استقلال شرایط خاصی داشت و باید در این دیدار برنده می‌بود. استقلال خوب شروع کرد و به گل رسید و توانست نتیجه را رقم بزند. تیم بازی خوبی انجام داد و موقعیت‌های زیادی را خلق کرد اما به گل‌های بعدی نرسید. تیم خوب بازی کرد و با کسب سه امتیاز، روحیه استقلال برگرداند. امیدوارم این برد‌ها تداوم داشته باشد و تیم بتواند خود را به صدر برساند. 

اکبرپور با اشاره به اینکه استقلال برای حضور در کورس اجازه امتیاز دادن ندارد، اضافه کرد: من از هفته‌ها قبل گفتم که استقلال برای قهرمانی خواهد جنگید. از ابتدا مشخص بود تیم در کورس قهرمانی حضور دارد. دو امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و مطمئنا دیگران امتیاز از دست می‌دهند و استقلال نباید امتیاز از دست بدهد. باید روند بردهای استقلال ادامه داشته باشد. 

پیشکسوت استقلال در پایان صحبت‌های خود گفت: استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد. هیچ تیمی‌اندازه استقلال شایسته قهرمانی نیست و همه به این باور رسیدند که استقلال مدعی اول قهرمانی است. دیگر تیم‌ها نیز در کورس هستند و همگی قابل احترام می‌باشند اما تیم آقای شفر می‌تواند امسال به قهرمانی برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز