خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد:

برپایی ۶۰۰ پایگاه و کمپ اورژانس در نوروز/ تمهیدات ویژه برای زائران راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۸۳۱

رییس سازمان اورژانس کشور از برپایی ۶۰۰ پایگاه امدادی و کمپ اورژانس در ایام نوروز خبر داد و با اشاره به سفرهای راهیان نور گفت: میزان مرگ و میر در این سفر نسبت به سفرهای دیگری که در کشور انجام می‌شود، بسیار کمتر است.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند (نماینده وزارت بهداشت در نشست شورای سیاستگذاری راهیان نور) سال ۹۸، اظهار کرد: در تجهیز درمانگاه‌ها و یادمان‌ها طبق نیاز اقدام کرده‌ایم و ۲۷ یادمان را پوشش می‌دهیم.

وی افزود: در قالب ۳هزار پایگاه زمینی و ۴۱ اورژانس هوایی نیازمندی‌های سراسر کشور را تأمین می‌کنیم و در ایام نوروز ۶۰۰ پایگاه و کمپ نوروزی در کشور ایجاد خواهیم کرد.

کولیوند تصریح کرد: در شهرهای مختلف نیز پتانسیل‌ها و امکانات را تجهیز کرده‌ایم تا در کمترین زمان، خدمات بهینه‌ای به زائرین و مسافران ارائه دهیم. همچنین، سیستم پیام‌ نگاری را در مراکز و بیمارستان ‌ها نصب کرده این تا هویت افراد مراجعه‌ کننده مشخص شود.

وی گفت: در طول سال، در قالب کاروان راهیان نور، هفت میلیون نفر زائر داریم که تنها ۱۷ هزار نفر از آنان به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند. میزان مرگ و میر در این سفر (راهیان نور) نسبت به سفرهای دیگری که در کشور انجام می‌شود، بسیار کمتر است و با آن‌ها قابل قیاس نیست.

کولیوند افزود: تا امروز تنها ۳۲ عمل جراحی برای زائران راهیان نور انجام شده و این نشان‌ دهنده کم بودن میزان جراحات است.

رییس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: همه بیمارستان‌ها در ایام عید آماده‌باش هستند. همچنین از تمام زائران می‌خواهیم که دفترچه بیمه خود را در سفر همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز