خبرگزاری کار ایران

اصلاح زیرساخت‌های آمریکا؛ استراتژی بایدن برای مبارزه با ترامپ

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۶۵۷

معاون رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده بناست موضوع احیای زیرساخت‌ها را در کارزار انتخاباتی خود پیش بکشد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده، با مشاوران خود مرتبا دیدار کرده تا استراتژی درستی را برای مبارزه با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده در این کشور پیش بگیرد؛ یکی از این استراتژی‌ها، بسته اصلاح زیرساختی است که وی بناست در سال ۲۰۲۰ روی آن متمرکز شود.

شبکه سی‌ان‌بی‌سی گزارش داد که اصلاحات زیرساختی بایدن چالشی است در برابر شعار «عظمت را به آمریکا بازگردان». ترامپ در کارزار انتخاباتی خود وعده کرده بود تا جاده‌ها، پل‌ها و تونل‌های آمریکا را بازسازی کند، با این حال برنامه یک تریلیون دلاری دولت وی برای بهبود زیرساخت‌ها تاکنون با شکست مواجه شده است.

شماری از هم‌پیمانان بایدن به او توصیه کردند که در صورت ورود به کارزار اولیه دموکرات‌ها باید این قضیه را به مسئله‌ای شخصی برای رای‌دهندگان بدل کند. به گفته افرادی که در جریان این گفت‌وگو قرار داشتند، بایدن از این ایده استقبال کرده و تصمیم گرفته آن را بدل به یکی از موضوع‌های کارزار انتخاباتی‌اش کند.

یک منبع آگاه در این زمینه به سی‌ان‌بی‌سی گفت: «هر جا که برویم این موضوع را پیش می‌کشیم. اگر با کسی در فلینت، میشیگان درباره آب حرف بزنی یا در پنسیلوانیا مسئله پل را پیش بکشی،‌ آن را بدل به امری شخصی می‌کنی. این موضوع بسیار مهمی است که بایدن بناست روی آن تاکید کند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز