خبرگزاری کار ایران

قابلیت‌های منحصر به فرد برند فیلیپس در بازار ریش تراش

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۶۴۵

خرید ریش تراش به عنوان یکی از مهم ترین وسایل شخصی آقایان، نیازمند صرف زمان و دقت بالایی است. اگر به بالا بودن کیفیت ریش تراش دقت کافی نشود، نه تنها هزینه صرف شده هدر رفته است، بلکه ممکن است آثار مخربی را بر روی پوست به همراه داشته باشد. طبق بررسی های به عمل آمده، ریش تراش فیلیپس یکی از با کیفیت ترین ریش تراش های موجود در بازار می باشد. بعلاوه مناسب بودن قیمت ریش تراش های فیلیپس، دیگر دلیل اقبال خریداران به این برند محبوب است. به همین دلیل در این گزارش، به ویژگی های کاربردی مدل های جدید ریش تراش فیلیپس می پردازیم.

ایلنا؛ قبل از خرید ریش تراش مناسب لازم است تا با مهم ترین معیارها برای خرید یک ریش خوب برای آقایان آشنا شوید. اولین معیار، میزان هزینه ای است که برای خرید ریش تراش در نظر گرفته اید. لازم است بدانید لزوماً گران ترین مدل ریش تراش، بهترین مدل نخواهد بود. پس بهتر است علاوه بر مشخص کردن محدود هزینه درنظر گرفته شده، بر روی امکاناتی که انتظارات شما را برآورده می سازند نیز تمرکز کنید. معیار بعد، قابلیت ضد آب بودن است. این قابلیت از آن جهت اهمیت دارد که عموماً افراد در حمام یا حتی زیر دوش از ریش تراش استفاده می کنند. توجه به حساس بودن یا نبودن پوستتان هم در انتخاب ریش تراش مناسب بسیار اهمیت دارد. در نهایت هم به وجود باتری قدرتمند دقت کنید. پس از آشنایی با مهمترین معیار های خرید ریش تراش، در ادامه به بررسی ریش تراش های فیلیپس می پردازیم.

اولین دلیل، مدل های دوار با کیفیت

قابلیت‌های منحصر به فرد برند فیلیپس در بازار ریش تراش

پرطرفدارترین مدل های ریش تراش به دو دسته دوار و نوسانی تقسیم می شوند. ریش تراش های فیلیپس محبوبیت خود را بیشتر مدیون مدل های دوار هستند. این مدل ها برای افرادی که فرصت اصلاح منظم و روزانه را ندارند، گزینه مناسبی هستند؛ چراکه در مقایسه با مدل های نوسانی، بهتر از عهده موهای بلند برمی آیند. از طرف دیگر، مدل های نوسانی یا فویلی فیلیپس با استفاده از تعداد بالای تیغه، اصلاحی تمیز و راحت را برای شما فراهم می کند.

الگوهای برش دقیق

معمولاً یکی از معضلات افراد در کار با ریش تراش، دقیق نبودن الگوهای اصلاح و برش آن ها می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های ریش تراش های فیلیپس، تیغه های بسیار دقیق به همراه لبه های صاف و گرد است که تراشیدن ریش عادی و ته ریش را بسیار راحت می کند.

فناوری Lift & Cut

قابلیت‌های منحصر به فرد برند فیلیپس در بازار ریش تراش

این تکنولوژی از قابلیت های بسیار جذاب مدل های پرطرفدار برند فیلیپس محسوب می شود. به کمک این فناوری، موها به آرامی بلند شده و به سرعت در نزدیک ترین فاصله ممکن از پوست بریده می شوند. این فناوری در کنار فناوری مکملی به نام Aquatec به حفظ کیفیت اصلاح در حالت های مختلف کمک می کند. یکی از مهم ترین مواقعی که ممکن است در کار با دیگر ریش تراش ها به مشکل برخورد کنید، اصلاح در زمان خیس بودن صورت می باشد. اما ریش تراش های فیلیپس به لطف این فناوری، امکان انجام اصلاحی کامل را در این مواقع فراهم می سازند.

باتری و نمایشگر

از مهم ترین قطعات ریش تراش که می توان گفت برای خریدار اهمیت بالایی دارد، باتری این دستگاه می باشد. باتری های پرقدرت موجود بر روی ریش تراش های فیلیپس دارای دو ویژگی مهم هستند. ویژگی اول، شارژ سریع و شارژدهی طولانی این دستگاه ها است، به گونه ای که برخی مدل ها با یک بار شارژ شدن در زمانی کمتر از 40 دقیقه، می توانند تا حدود 20 اصلاح کامل را پوشش دهند. ویژگی دوم، سازگاری ریش تراش های این برند با ولتاژ جهانی است. اگر قصد سفر به هر جای دنیا را داشته باشید، دیگر دلیلی برای نگران بودن بابت استفاده از ریش تراش وجود نخواهد داشت.

وجود یک نمایشگر که اطلاعات لازم برای کار با ریش تراش را در اختیار شما قرار دهد بسیار مفید خواهد بود. اطلاعاتی از قبیل نمایش میزان شارژ، اخطار رو به اتمام بودن شارژ، فرارسیدن زمان تعویض سری و نیاز به شستشو را می توانید بر روی نمایشگر محصولات فیلیپس مشاهده نمایید.

شستشوی دستگاه به صورت اتوماتیک

شستشوی خودکار دستگاه از ویژگی های منحصر به فرد ریش تراش های فیلیپس محسوب می شود. با استفاده از دستگاه شستشوی اتوماتیک موجود بر روی مدل های جدید ریش تراش فیلیپس، به سادگی و پس از پایان اصلاح، دستگاه توسط سیستم تعبیه شده تمیز شده و آماده اصلاح بعدی می شود. این سیستم که SmartClean نام دارد، با محلولی که در مخزنش دارد، ابتدا دستگاه را شسته و خشک می کند. در نهایت اگر نیاز به شارژ وجود داشته باشد، دستگاه شارژ خواهد شد.

در سال های اخیر به دلیل افزایش نرخ ارز و بالا رفتن قیمت انواع مدل‌های ریش تراش، تولید مدل‌های تقلبی نیز افزایش یافته است، مدل‌هایی که اگر چه تشخیص تفاوت ظاهریشان سخت است، اما تفاوت کیفیت آنها با مدل‌های اصل قابل توجه است. همینطور عرضه‌ محصولات فاقد گارانتی که خود مشکلات بسیاری را در زمان استفاده از دستگاه می‌تواند برای شما ایجاد کند. به همین دلیل لازم می‌دانیم فروشگاه اینترنتی زنبیل را به شما معرفی کنیم. از مزایای خرید از زنبیل می‌توان به 10 روز گارانتی خرید در قیمت، اصالت، مغایرت و عودت اشاره کرد. «تضمین بهترین قیمت» در فروشگاه زنبیل به این صورت است که اگر تا ده روز پس از خرید ریش تراش، متوجه شدید که هر فروشگاه معتبر دیگری آن محصول را با همان مشخصات ولی با قیمت کمتری به فروش می‌رساند، می‌توانید در کمتر از 2 ساعت اختلاف هزینه پرداخت شده را دریافت نمایید. پس با خیالی آسوده به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کرده و پس از بررسی انواع ریش تراش فیلیپس، ریش تراش پاناسونیک، براون و سایر برندها و مقایسه قیمت ریش تراش ها از جمله قیمت ریش تراش فیلیپس ، قیمت ریش تراش پاناسونیک ، براون و سایر برندها با دیگر فروشندگان معتبر، نسبت به خرید اینترنتی با خیال آسوده اقدام کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز