خبرگزاری کار ایران

جبران ۴ امتیاز برای قهرمانی سخت نیست

بیانی :مقابل العین نبایدامتیاز از دست بدهیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۶۱۷

بیانی درباره این که آیا استقلال می‌تواند به قهرمانی لیگ برتر برسد یا خیر، خاطرنشان کرد: استقلال باید بیشتر از همیشه برای رسیدن به قهرمانی امیدوار باشد.

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: استقلال نسبت به بازی مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بهتری داشت و توانست 3 امتیاز با ارزش راکسب کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد عملکرد ضعیف آبی‌پوشان در نیمه دوم ادامه داد: پس از شکست مقابل الدحیل، طبیعی است که اعتماد به نفس تیم پایین بیاید. بازیکنان هم می‌ترسیدند با تساوی یا شکست، با صدر جدول فاصله بگیرند .

بیانی درباره این که آیا استقلال می‌تواند به قهرمانی لیگ برتر برسد یا خیر، خاطرنشان کرد: استقلال با پرسپولیس دو امتیاز فاصله دارد و اگر سپاهان هم در دیدار معوقه خود پیروز شود، با استقلال چهار امتیاز فاصله می‌گیرد. چهار امتیاز فاصله زیادی نیست و استقلال باید بیشتر از همیشه برای رسیدن به قهرمانی امیدوار باشد.

وی در خصوص دیدار روز سه‌شنبه استقلال مقابل العین گفت: انها تیمیبسیار قدرتمند هستند.اما استقلال نبایدامتیاز از دست بدهد. بازیکنان هم می‌دانند اگر سه امتیاز این بازی را از دست بدهند،کارشان سخت خواهدشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز